Afronden scout lukt niet
-
Managernaam: PieterHofstra
Clubslot: Slot 4
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Dinsdag 15 Mei, 13.30 uur
Team: Deportivo Pasto
Competitienummer: 4284437/7
Server: Thierry
Welk apparaat: Safari & Google Chrome (PC) Safari (Mobiel) & IOS App
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Als ik de scout wil afronden dan geeft hij de volgende foutmelding: “Oeps” Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum. Cookies heb ik ook al verwijderd, dit lost het probleem niet op.
Overige opmerkingen: Dit probleem doet zich voor in de Crew Cup, hierdoor kan ik niet spelers scouten en weer doorverkopen. Dus erg vervelend.
Screenshot(s): Momenteel ben ik niet in de buurt van een pc, vandaar de screenshots vanaf mijn telefoon. Ik hoop dat dit voldoende informatie is.
-
Ai, dat is vervelend. Ik zal het even voor je doorgeven.
-
Ah top. Ik heb dit al sinds... 13 mei, 19:00 Exact zoals diegene hier ook doorgeeft.
Ik had geen tijd/zin/technische inzet om screenshots te maken, dus top dat iemand anders het gemeld heeft ook.
Hoop dat het bij mij ook gefixt kan worden.
-
@fc-eddie_nl Ze (GB) hebben de scout weggehaald, ik heb me scout nu weer weggestuurd. Afwachten of het probleem nu opgelost is.
-
Ik zie dat je maar op 1 slot speelt, dus ik zal dit voor jou ook doorgeven.
-
Er waren problemen met je scoutresultaat, dus GB heeft je scout inderdaad gereset. Hopelijk dat je de volgende keer geen problemen meer hebt.
-
@fc-eddie_nl said in Afronden scout lukt niet:
Ik zie dat je maar op 1 slot speelt, dus ik zal dit voor jou ook doorgeven.
Super, thanks @FC-Eddie_NL
Hij staat er nu nog wel, dus ik wacht geduldig af. -
Ik heb nog even een paar vragen voor je. Hopelijk kan GB hiermee beter achterhalen wat dit probleem heeft veroorzaakt.
-
Zou je de scoutinstellingen die je maakte willen vermelden (als je die nog weet)?
-
Had je misschien meerdere tabbladen openstaan met de scout, en op beide tabbladen scoutinstellingen gemaakt (voordat de pagina ververst werd)?
-
Had je misschien de scout via verschillende browsers op pad gestuurd (voordat de pagina ververst werd)?
-
Eventuele andere dingen die je zijn opgevallen tussen het moment van de scoutinstellingen maken tot en met de foutmelding.
-
-
Uiteraard.
Ik had een middenvelder gescout, aanvallende kwaliteit, 'ervaren' (30+) en kwaliteit 90+ geloof ik.
Weet niet of ik alles goed benoem, ben even uit OSM geweest.Ik had wel meerdere tabbladen (met OSM) open staan, maar de scout wel maar in één tabblad.
Gebruik alleen Firefox.
Enige 'afwijking' was dat ik de scout vervroegd wilde binnenhalen (uurtje te gaan ofzo), had spelers verkocht, te weinig in de selectie dus dacht even snel de scout binnen te halen.
Gekke is dat zoals je ook op de screenshots ziet van Pieter Hofstra dat als je klikt op 'afronden' dat de 'scouts deadline' wel in de lijst komt te staan, maar als je dan naar de scout gaat blijft datzelfde staan (dat de scout terug is en je het kan afronden). Bij klikken op afronden begint het te laden en krijg je de foutmelding.
-
Thanks. Ik heb deze info doorgegeven aan GB.
-
Wacht ik af tot de scout weer beschikbaar is.
-
@fc-eddie_nl Ik wou vanochtend mijn scout weer afronden en kreeg weer precies hetzelfde probleem als ik hier boven heb omschreven.
-
@FC-Eddie_NL Ik wil niet ongeduldig overkomen hoor, maar enig idee op welke termijn ze de scout kunnen resetten voor me? Mis de scout toch wel..
Hoewel het afwachten of er een oplossing is als ik het zo zie van @PieterHofstra_NL5
-
Balen dat deze rot bug weer bij je terug is :(. Ik zal het weer doorgeven aan GB. Hopelijk kunnen ze de oorzaak van deze bug snel vinden en de bug pletten.
-
Nee nog niet helaas. Maar afgaande op wat Pieter melde, denk ik dat de bug jou opnieuw lastig gaat vallen als de nieuwe scout terug zou komen. Dus vraag me af of resetten veel zin heeft.
-
@fc-eddie_nl said in Afronden scout lukt niet:
Nee nog niet helaas. Maar afgaande op wat Pieter melde, denk ik dat de bug jou opnieuw lastig gaat vallen als de nieuwe scout terug zou komen.
Ik heb dan maar iemand van de TL gekocht. Jammer. Hopen dat het niet een terugkerend iets is/wordt.
-
@PieterHofstra_NL5 @Nicolas-Joy_NL
Vanaf volgende week gaan de devs op onderzoek uit. Hopelijk dat ze daarna snel met een oplossing kunnen komen.
-
Oké. Vooralsnog staat het er nog steeds.
-
Snap dat er nu met Pinksterren niks aan gedaan kan worden (en het misschien wel een bug is die niet zomaar verholpen is) maar wel apart dat er nu nog niks aan gedaan is.. Heb nu al een week geen scout terwijl je 5 dagen terug de melding al doorgegeven had aan GB.
-
Ik snap dat het frustrerend is dat je de scout niet kan gebruiken, maar niet elke bug is binnen een paar dagen gefixt. 5 dagen geleden hoopte GB dat het een eenmalig probleem was. Nadat ik jou melding van dit probleem had doorgegeven was het voor GB het teken dat er meer aan de hand was. Vandaar de vragen die ik je stelde. Om een bug te kunnen fixen moet GB wel weten wat precies de oorzaak is van de bug. Vrijdag was er helaas geen tijd om op onderzoek uit te gaan en in het weekend wordt er niet gewerkt. Helaas hebben we nu ook weer feestdagen, waardoor de maandag wegvalt en er pas vanaf dinsdag naar gekeken kan worden.
Nogmaals, ik snap de frustratie, maar we kunnen helaas ook niets anders doen dan afwachten totdat het gefixt is. Het is nu in de handen van de developers.