• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Kan niet inloggen in crewcompetitie (slot 4)

Hulp
    3
    8
    1188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • LucasVeld_NL
      LucasVeld_NL Dutch Users last edited by

Managernaam: LucasVeld
      Clubslot: slot 4
      Datum en Tijd van het optreden van de bug: Vanaf 14-05-2018 rond 21:30
      Team: FLC Thanh Hoa
      Competitienummer: 4289087
      Server: Thierry
      Screenshot(s): alt text alt text
      Welk apparaat: PC Browser
      Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Zodra ik via mijn PC probeer in te loggen op mijn slot 4 account, word ik automatisch geredirect naar het kiezen van een team. Dit gebeurde gisteren meteen nadat ik de competitie van mijn crew had gejoined rond 21:30. Ik kon een team kiezen en tactiek aanpassen, etc. maar de eerstvolgende keer dat ik met slot 4 probeerde in te loggen, begon dit probleem (en werd ik dus geredirect naar het kiezen van een team).
      Overige opmerkingen: Inloggen op slot 4 met de Android app werkt zonder problemen. Ik heb het echter al geprobeerd na het wissen van cookies en browsergeschiedenis, op een andere PC en met een andere browser (Firefox) en geen van deze dingen heeft iets opgelost.
      Browser: Google Chrome en Firefox (en mogelijk alle andere browsers)

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • LucasVeld_NL

Oké, update. Net klikte ik op mijn slot 3 en kwam ik bij mijn desbetreffende slot 4 team terecht. Daarnaast merkte ik dat de statistieken van mijn slot 4 team, op mijn profiel er bij mijn slot 3 team bijkomen. Kan dit gefixt worden?

alt text alt text alt text

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • FC Eddie_NL
          FC Eddie_NL Moderator NL @LucasVeld_NL last edited by FC Eddie_NL

@lucasveld_nl

Thanks voor de info Lucas. Er is op dit moment een bug gaande waarbij teams van het ene slot naar een andere slot worden verplaatst. Het ziet er naar uit dat jij last hebt van deze bug. Ik zal dit even doorspelen naar Gamebasics.

• LucasVeld_NL

Dit is intussen al gefikst maar al mijn slot 4 resultaten staan nu op mijn profiel als Managerslot 3 resultaten (zowel van mijn 1e slot 4 competitie die al afgelopen is, als de 2e slot 4 competitie die nu bezig is). Kan dit ook nog veranderd worden?

alt text

FC Eddie_NL 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • FC Eddie_NL
              FC Eddie_NL Moderator NL @LucasVeld_NL last edited by

@lucasveld_nl

Waarschijnlijk heeft de competities die afgelopen zijn ervoor gezorgd dat je er op dit moment geen last van hebt, maar de bug zelf is nog niet gefixt. Daar zijn de devs nog mee bezig. Dit verklaart dan ook dat de resultaten van je slot 4 nog niet op je profiel staan.

• goldmemberX_NL
                goldmemberX_NL Dutch Users last edited by

Ik had dit zonet dus ook met de start van de nieuwe crewcompetitie, je word telkens weer naar het beginscherm teruggegooid

Oplossing is dan om rechtsboven op je account te klikken en op de uitnodiging te klikken en een team uit te kiezen en zo kom je weer in de crewcompetitie

• FC Eddie_NL
                  FC Eddie_NL Moderator NL @LucasVeld_NL last edited by

@lucasveld_nl

Bug die het switchen van de teams naar andere clubslots veroorzaakte is inmiddels al gefixt, maar ik zie dat de info voor clubslot 4 nog steeds ontbreekt op je profiel. Ik heb dit gemeld bij Gamebasics. Hopelijk dat ze dit voor je kunnen fixen.

• FC Eddie_NL
                    FC Eddie_NL Moderator NL last edited by

Dit is nu helemaal opgelost.

• 1 / 1
                    • First post
                      Last post