WK 2018
-
@sirclitjeslikker_nl
Ardennenoffensief was wel een blunder: grootscheepse aanval op Geallieerden, terwijl de Russen al tot Warschau zijn gevorderd. Of het echt geestig weet ik niet -
Oh shit je hebt Tim getriggerd
-
Nja mijn standaard ligt vrij laag. Als er dan een stukje nazisme om de hoek komt kijken triggert dat het beetje puber dat ik nog in me heb zitten wel.
-
Rusland - Saudi is om te huilen, Saoedi-Arabië is niveautje Topklasse.
Ook leuk zijn die reclames in de rust waar steeds schijtlollig wordt gerefereerd naar het feit dat NL er niet bij is...
-
Dit soort wedstrijden gaat qua niveau nergens over inderdaad. Pas na de groepsfase zal het echt leuk worden
-
@suiz-luárez_nl Morgen Spanje-Portugal word ook wel interessant denk ik. 2 of 3 -0 voor Spanje
-
Beide teams gaan toch easy door, dus staat weinig op het spel
-
Nu wat poules her en der ingevuld..
Polen maakt best kans om 1e te worden in poule H, spelen ze in de 2e ronde tegen Engeland, die kunnen ze verslaan...Waardoor ze ook een goede kans hebben in de kwartfinale..
Eindigen die Polen dalijk bij de eerste 4...
Brazilie-Duitsland is gewoon reeele kans in de achtste finales en dan is Duitsland uitgeschakeld...
Kleine site note...Zuid-Amerikaanse landen zijn NOOIT WK geworden in Europa....
Frankrijk, Spanje (mits gezeik met BC geen invloed heeft), Brazilie zijn in mijn ogen de grootste kanshebbers..die Belgen ook natuurlijk, alleen die komen Frankrijk onderweg tegen..en dan is het waarschijnlijk einde verhaal..
-
@l-r-van-kessel_nl "spelen ze in de 2e ronde tegen Engeland, die kunnen ze verslaan...Waardoor ze ook een goede kans hebben in de kwartfinale.."
ik snap deze logica niet
-
Die Engelsen niks presteren op grote toernooien 2e ronde doelde ik op de achtste finales mee..Andere achtste finale Mexico-Zwitserland..
Laat Polen van die winnaar ook 'makkelijk ' kunnen winnen en de Polen staan in de halve finale tegen Spanje..(Mits Spanje ook eerst word en alles wint.)
Dit ook als Duitsland 2e word in de poule..Anders krijg je een kwartfinale Duitsland-Polen/Engeland..
Halve finale Spanje-Duitsland/Polen/Engeland.Frankrijk-Brazilie andere halve finale mits beide landen 1e worden in de poule..
Kwartfinale Belgie-Brazilie
Kwartfinale Spanje-Argentinie
(mits deze landen 1e worden in de poule)Vandaar de logica..
-
@l-r-van-kessel_nl
Colombia wordt eerste in poule H.
Reële kans op Brazilië en Duitsland in 8e finale: die kans is inderdaad aanwezig, maar reëel niet echt. Beide landen verreweg de sterkste in hun poule.
En nog nooit een Zuid Amerikaanse winnaar in Europa: tot 4 jaar geleden nog nooit een Europese winnaar in Zuid Amerika en kijk wie 4 jaar geleden won.
-
@sir-himself_nl Polen lijkt me sterker dan Colombia als je de kwalificatiereeks van Polen ziet.
-
Met Sanchez achterin is die kans zeker aanwezig, maar ben ook niet verbaasd als Colombia er in de eerste ronde uitl gaat.Senegal verrast en Polen 1e...
Duitsland is misschien ook wat minder sterk en kan punten verspelen tegen Zweden en Mexico die dan verrassend 1e(Mexico) worden..;-)
Alle te verwachten uitslagen worden het toch 'vaak' weer niet en heb je de verrassing die het ver schopt, 4 jaar geleden Nederland & Costa Rica
8 jaar geleden Uruguay,Slowakije
2002: Turkije & Zuid-Korea
1998 Kroatie enz..Dus sluit een vroege uitschakeling van Duitsland, Colombia, Engeland,Portugal(1e ronde) zeker niet uit
-
@l-r-van-kessel_nl Kroatie was wel een bazenteam toen hoor.
-
@likeaboss010_nl ik denk 3-3
-
@triple-444_nl Wauw topvoorspeller XD
-
@l-r-van-kessel_nl
Doe je alleen poules of ook unibet? -
Mexico vs de Duitsers was zoals die ene pot van Real tegen Barca. Elke counter was toen alleen raak. Duitsland bleef maar breien. Brandt laten starten
-
Tegenwoordig alleen nog poules..geld verdien ik met crypto niet meer met gokken..
Al had ik Mexico -Duitsland toch redelijk goed verwacht..
-
@l-r-van-kessel_nl
Ahhh oke. Je leek me wel type dat weleens een gokje waagt, weekend miljonair boy