Elke keer privacy accepteren
-
Managernaam: PieterHofstra
Clubslot: n.v.t.
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Zaterdag 26 Mei, 14:30 uur
Team: n.v.t.
Competitienummer: n.v.t.
Server: n.v.t.
Welk apparaat: Safari & Google Chrome (PC) Safari (Mobiel)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Elke keer als ik uitlog, moet ik die privacy accepteren op osm. Dit zelfde probleem heb ik ook op de engelse osm versie. Cookies heb ik ook al verwijderd, lost het probleem niet op.
Overige opmerkingen: @john-dierks-40_nl heeft hetzelfde probleem, hij niet in staat om een screenshot te maken, vandaar dat ik het voor hem doe, ik hoop dat er een oplossing komt. Dan kan ik die ook doorgegeven aan John (hij zit bij mij in de crew).
Screenshot(s): Momenteel ben ik niet in de buurt van een pc, vandaar de screenshots vanaf mijn telefoon. Ik hoop dat dit voldoende informatie is.
-
Ik krijg inderdaad ook weer deze privacy verklaring wanneer ik ben uitgelogd en weer opnieuw inlog. De acceptatie lijkt niet te worden opgeslagen. Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics.
-
@fc-eddie_nl Bedankt
-
Dit is helaas noodzakelijk. Door de nieuwe privacywet mag Gamebasics geen data verzamelen zonder dat de gebruiker daar toestemming voor heeft gegeven. Gamebasics weet niet wie de OSM pagina opent. Dat kan jij zijn, een familielid, een vriend of een collega van werk zijn bijvoorbeeld. Ook mag Gamebasics deze privacy statement niet pas tonen nadat je bent ingelogd / account hebt aangemaakt, want dan heeft GB al data ontvangen, terwijl de gebruiker dit misschien niet wilt.
De enige manier om niets steeds deze privacy statement te hoeven accepteren is door ingelogd te blijven op je account en ook niet de browsergeschiedenis te verwijderen. Deze acceptatie wordt dan opgeslagen in de database van GB. Wanneer je inlogt kan je voor deze optie kiezen.