Enquete
-
hallo,
ik heb zojuist HEEL LANG een paar enquettes ingevuld echt al bijna 3 uur maar ik heb nog steeds geen boss coins gekregen!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen want ik vind dit best zonde van me tijd en alles -
Graag even de volgende info aan ons doorgeven:
•Een omschrijving en naam van welke actie dit was.
•De naam van de aanbieder. (PersonaLy, Fyber, SupersonicAds of Tapjoy)
•Het platform waarop je de actie voltooid hebt (Website, iOS app of Android app)
•Het aantal Bosscoins dat je zou krijgen voor voltooiing van de actie
•Wanneer je deze actie hebt voltooid of geprobeerd te voltooien.
•Of je eventuele andere acties wel hebt ontvangen. -
@a-touch-of-magic_nl een hele lange van fyber gister avond en een iets minder lange van personaly ik heb het op me laptop gedaan dus website en ik weet niet precies meer hoeveel boss coins ik zou krijgen maar het was ongeveer 1tje van 60 die weet ik zeker en 1tje van iets boven de 100
\oh ja en ik heb nog een vraag ik kan geen viedeo's meer kijken voor gratis boss coins hij laad alleen maar
ik hoop dat je er wat mee kan en dat het allemaal redelijk goed komt
,groete -
Dit ligt er aan wat de status is van deze acties. Via de Businessclub kan je op de mannetjes klikken en zie je ook een link staan naar je lopende acties vanuit een aanbieder. Hier zie je ook de status staan. Mocht deze status op 'uitgekeerd' staan en je hebt nog geen Bosscoins ontvangen, dan kunnen we iets voor je betekenen. Zolang de 'uitgekeerd' status er nog niet staat (de status staat dan op 'in behandeling') Zul je even geduld moeten hebben. Soms kan het namelijk wat langer duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd.
-
@fc-eddie_nl er staat bij 1tje uitgekeerd en de anderen stond er iets anders
-
Zou je een screenshot willen posten van de actie die op uitgekeerd staat?
-
Geen reactie meer helaas.