Vraag over Scout
-
In het topic hiernaast :https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32605/problem-with-the-recruiter/1 staat dat deze manager zijn gescoute speler niet kan kopen omdat deze speler al gekocht is, ondanks het feit dat hij of zij hem gescout heeft.
Daarom hier mijn vraag: Kan het voorkomen dat 2 managers met dezelfde scoutingcriteria dezelfde spelers terugkrijgen?
En daarbij: Is het niet een beetje oneerlijk dat de mobiele apps nu kunnen scouten op nationaliteit terwijl PC-Gebruikers dit niet kunnen?
-
Oke, dus mijn scout is net teruggekeerd: krijg ik dit:
Dit gebeurd bij alle 3 de spelers. Lekker bezig jongens
-
@the-master-of-dank-memes_nl said in Vraag over Scout:
[...]
En daarbij: Is het niet een beetje oneerlijk dat de mobiele apps nu kunnen scouten op nationaliteit terwijl PC-Gebruikers dit niet kunnen?Sowieso oneerlijk wegens het nieuwsbericht op: https://en.onlinesoccermanager.com/updates
Raar dat bovenstaand bericht alleen te vinden is via de bovenstaande link. Nog kwalijker is dat bij gamebasics blijkbaar elk team doet waar ie zin in heeft. Verschillen tussen platformen (web/android/ios) worden groter en groter.
-
@the-master-of-dank-memes_nl ik het ook dit probleem
-
Die foutmelding is een bug, dus nee, die managers zullen niet dezelfde spelers krijgen.
Nu iedereen een smartphone heeft en dus de kans groter is dat gebruikers via de app vaker in zullen loggen dan op de website, ligt de focus van ontwikkeling nu bij de apps. Updates voor de website volgen nu dus later.
Voor de gebruikers die toch nog meer op de PC/laptop spelen is dit inderdaad jammer, maar je kan het ook vanuit de andere kant bekijken. Ten tijde van OSM 2.0 lag de focus nog vooral op de website. Gebruikers die toen al veel gebruik maakte van de app, moesten toen wat langer wachten op updates. Dus ja, het is net hoe je het bekijkt.
-
@fc-eddie_nl Begrijpelijk, maar toch is het raar dat mijn Ipad (een wat oudere, weet niet de exacte IOS ervan) deze functie nog niet tot zijn beschikking heeft. Enigzins een idee hoe dat kan komen?
-
Er wordt maar vanaf een bepaalde versie van iOS ondersteund. Ik dacht iets van iOS 8 en hoger. Lagere versies van iOS worden niet (meer) ondersteund en daar komen dan dus ook geen updates en bugfixes meer in voor.
-
@fc-eddie_nl Jammer om dat te horen. Is er enigzins een datum die bekend is waarop PC wel de geüpdate scoutmogelijkheden krijgt? Of ligt dit nog ver buiten het updatewindow wat Gamebasics op het moment heeft?
-
Het gaat nog wel even duren voordat deze extra scoutmogelijkheden op de website te kiezen zijn.
-
@fc-eddie_nl Jammer om dat te horen. Ik heb trouwens gekeken op mijn Ipad en ik heb IOS 9.3. Komen hier nog wel updates voor of blijft deze ook achter?
-
Na even navraag gedaan te hebben, moet je al iOS 10 of hoger hebben om de nieuwste updates te ontvangen. Alles wat onder versie 10 zit wordt niet meer ondersteund. Op je iPad met versie 9.3 zal je dus helaas geen updates meer ontvangen.
-
@fc-eddie_nl Ah, jammer, maar begrijpelijk. Wat mij betreft kan het topic dicht, aangezien de scout weer werkt en ik nu ingelicht ben over de huidige situatie omtrent het verschil qua updates tussen de verschillende platforms
-
Op verzoek.