Games
-
@buitenom263 said in Games:
Speelde een tijdje F1competition maar das niks meer.
Speel het nog steeds. Is erg simplistisch maar ook wel leuk.
-
Sinds ik een jaar geleden begonnen ben met Rocket League speel ik niet zo bar vaak andere spellen meer (muv GT Sport dat ik wekelijks wel eens spel)
Fortnite speel ik niet bar vaak, kan domweg niet meekomen met die gozers die in 3 seconden een heel paleis hebben staan waar 500 resources voor nodig zijn. Al die ellendige Suppressed SMG's en common Bursts die ik alleen maar krijg helpen ook niet echt mee
CoD WWII en F12017 speel ik af en toe, Burnout Paradise Remastered heb ik een paar dagen geleden gekocht en dat is een voltreffer gebleken
Helaas heb ik over een paar maanden tijdelijk geen leven meer als Spyro Reignited Trilogy uitkomt
-
Ik wacht gewoon geduldig op de nieuwe Assassins Creed. En de trailer van The Last of Us 2 is echt kwijlen...wil ik!
-
@kagchelland_nl
ik dacht dat jij meer van de eetwedstrijden was -
@spectraaaaa_nl said in Games:
Sinds ik een jaar geleden begonnen ben met Rocket League speel ik niet zo bar vaak andere spellen meer.
@PowerShot-Stef_NL kijk we zijn niet de enige die dit spelen
-
@dave-jansen_nl Ben d'r voor de rest niet zo'n held in. Moet regelmatig alle zeilen bijzetten om mee te komen in Diamond 1
-
@spectraaaaa_nl said in Games:
@dave-jansen_nl Ben d'r voor de rest niet zo'n held in. Moet regelmatig alle zeilen bijzetten om mee te komen in Diamond 1
hahaha gewoon in de diamand league beetje aanpoten, dat is wel netjes
-
Eigenlijk zit ik nog maar nauwelijks achter de PS4 of zo. Assassins Creed en Destiny 2 deed ik wel, begin dit jaar of zo. Nu te druk ervoor
Als ik wat tijd heb, dan vind het nog wel leuk om Europa Universalis 4 te doen, dat gaat dan via Steam. Geen idee of iemand het kent XD
-
Ik heb recentelijk een PS4 aangeschaft om een aantal exclusives van Sony te kunnen spelen. Heb The Last of Us Remastered uitgespeeld en ben nu bezig met Ni No Kuni 2. Waarschijnlijk haal ik op den duur ook nog wel de nieuwste God of War, Detroit: Become Human en misschien nog wel een keer Horizon: Zero Dawn.
Voor de rest game ik toch vooral op de Xbox One. Ben nog bezig met The Adventures of Van Helsing 3 en moet ook weer eens een keer Kingdom Come: Deliverence op gaan pakken. Verder nog een aardige stapel met games liggen die ik nog een keer moet gaan spelen: Gears of War 4, Assassins Creed: Syndicate (gratis via Xbox Live Gold gekregen), een paar games van Tell Tale (Guardians of the Galaxy en Tales from the Borderlands). En dan heb ik nu ook net Assassins Creed: Origins besteld.
Kortom: genoeg te gamen de komende tijd
Verder wachten op Red Dead Redemption 2 en hopelijk volgend jaar Cyberpunk 2077.
-
Speel je geen Fifa Erwin?
-
@furrax_nl said in Games:
Speel je geen Fifa Erwin?
Ik heb wel Fifa 18 voor de Xbox, maar speel het al niet meer. Heb The Journey uitgespeeld en was eigenlijk van plan om een carrière te gaan doen, maar ben daar nooit aan toegekomen. Op een gegeven moment ben ik andere games gaan spelen.