Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@FC-Eddie_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Omdat je nog geen 3 reputatie hebt. Daardoor kan je slechts 1 keer in de 3 minuten posten. Wanneer je eenmaal 3 reputatie hebt bemachtigd kan je achter elkaar door blijven posten.
Hoe krijg ik die 3 reputatie?
-
Mensen moeten à la Facebook op de "vind ik leuk" knop klikken zodat je reputatie omhoog gaat. Wanneer je dan voor de eerste keer minimaal 3 reputatie hebt kan je daarna door blijven posten, ook al zou je later weer eens onder de 3 reputatie komen.
Zolang iemand nog niet voor de eerste keer die 3 reputatie heeft behaald zal diegene elke keer de melding krijgen dat hij/zij slechts 1 keer in de 3 minuten kan posten.
-
Mensen moeten à la Facebook op de "vind ik leuk" knop klikken zodat je reputatie omhoog gaat. Wanneer je dan voor de eerste keer minimaal 3 reputatie hebt kan je daarna door blijven posten, ook al zou je later weer eens onder de 3 reputatie komen.
Zolang iemand nog niet voor de eerste keer die 3 reputatie heeft behaald zal diegene elke keer de melding krijgen dat hij/zij slechts 1 keer in de 3 minuten kan posten.
En als ik nou niks leuk vindt, hoe ga ik het dan voor elkaar krijgen?
-
Het gaat er om dat andere mensen jou posts een like geven. Ik heb dat net even gedaan. Inmiddels heb je 3 reputatie :thumbsup_tone1:
-
Het gaat er om dat andere mensen jou posts een like geven. Ik heb dat net even gedaan. Inmiddels heb je 3 reputatie :thumbsup_tone1:
En als ik in dit topic "likes"krijg, geldt deze reputatie dan voor heeel het forum? en hoelang behoud je die?
-
De reputatie is persoonsgebonden, dus die geldt voor het hele forum. De reputatie zal op- of aflopen naar gelang mensen je posts liken of disliken. Inmiddels zie ik dat je 6 reputatie hebt. Die 6 reputatie blijft dus staan totdat er iemand je een like of dislike geeft. Bij een like zou je dan naar 7 reputatie gaan en bij een dislike naar 5 reputatie. En zo gaat dat dus door, en door, en door, totdat het reputatiesysteem wordt verwijderd of jij je OSM account verwijderd.
-
De reputatie is persoonsgebonden, dus die geldt voor het hele forum. De reputatie zal op- of aflopen naar gelang mensen je posts liken of disliken. Inmiddels zie ik dat je 6 reputatie hebt. Die 6 reputatie blijft dus staan totdat er iemand je een like of dislike geeft. Bij een like zou je dan naar 7 reputatie gaan en bij een dislike naar 5 reputatie. En zo gaat dat dus door, en door, en door, totdat het reputatiesysteem wordt verwijderd of jij je OSM account verwijderd.
Ik heb de opleiding voor comediant net geboekt, hopelijk werkt het snel
-
@Kagchelland_NL
Kende ze alleen van naam eigenlijk. Ik las de eerste blz en dacht okee dat ziet er allemaal heel prima uit. Jammer van de overige 9 pagina;s. De infrastructuur pagina kon me ook nog wel bekoren. -
@Kagchelland_NL Ik vind de VVD echt geen optie hoor.. Kijken even naar het referendum, MH17..
-
Voor de liefhebbers: gisteren ging extreem-links ook weer flink irrationeel tekeer op Fleur Agema bij Pauw en Jinek. Gelukkig hield ze zich goed staande. Meest sociale en intelligente kamerlid van de PVV. Ging wat meer over de inhoud dan bij Jan Roos, ook al bleef het na 10x ook nog leuk om schijtlollig te blijven doen door na elk verhaal van Fleur te roepen dat dat niet op het a4'tje staat.
-
@Kagchelland_NL
Partijen als VNL en Forum voor Democratie laten hun plannen toch niet narekenen door het CBP? Dan vind ik het niet echt toevoegingen voor de Kamer... -
@timeenennaam_NL VNL zeker wel..
-
-
@MartijnFC_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL Ik vind de VVD echt geen optie hoor.. Kijken even naar het referendum, MH17..
Zijn dat argumenten? 'Het' referendum en die vliegramp?
Dat referendum was een briljante stunt maar totaal onnodig natuurlijk. Ik heb een dagje de tijd genomen om dat Oekraïne-verdrag door te nemen en kwam er niet uit. Nu ga ik er even vanuit dat de meerderheid van de stemmers dit niet hebben gedaan en die moeten dan een oordeel vellen?
Ik begrijp niet goed wat er 'verkeerd' is afgehandeld bij die vliegramp. Maar stiekem begrijp ik wel waar je op doelt. Rutte heeft namelijk een zwakte. Die zwakte is dat hij dingen toezegt die niet waar te maken zijn. Je kunt heel hard roepen dat die onderste steen boven komt. Maar het gaat om een conflict tussen twee landen waar een vliegtuig overheen vloog. Dat betekent dat je meer factoren hebt dan alleen Nederland.
Oh well, ik vind het een uiterst betrouwbare partij die ik graag nog langer zie regeren. Daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn
-
@Kagchelland_NL Dat referendum en MH17 daargelaten, vind ik het wel heel kwalijk dat de VVD keer op keer falende ministers aanstelt, met name op V&J natuurlijk.
-
@timeenennaam_NL Ach, er zitten zoveel onzekere factoren in zo'n berekening dat je er ook weer niet al teveel waarde aan moet hechten. De kritiek van FvD op de huidige politiek zit hem er trouwens ook in dat partijen zeggen dat ze de sociale huren met 3% verlagen, de piemel van Jan's vader met 2,7 cm vergroten enz, en dat zodra er coalities en compromissen komen al die getalletjes toch niks meer waard zijn. FvD en VNL hebben allebei geen programma's van 100 pagina's, maar gewoon een simpel a4'tje per thema zodat iedereen heel goed weet waar ze wel en niet in willen investeren. Zo geven ze zichzelf juist de ruimte om op de actualiteit in te spelen als ze alleen zouden regeren. Bovendien willen ze allebei bindende referenda waardoor de bevolking ook ingrijpende veranderingen kan doen en hun hele programma.
Ik vind het zelf niet noodzakelijk om op een partij te stemmen die het wel door laat rekenen.
-
@Suiz-Luárez_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL Dat referendum en MH17 daargelaten, vind ik het wel heel kwalijk dat de VVD keer op keer falende ministers aanstelt, met name op V&J natuurlijk.
Wel mee eens inderdaad. Het doet mijn verhaal over 'betrouwbaar' niet veel goed XD
-
Al vijf jaar op rij koploper wat betreft het aantal integriteitsschandalen. Is een enigszins misleidende statistiek, omdat de VVD ook een van de grootste partijen van Nederland is, maar dan nog vallen andere grote partijen erbij in het niet. "De VVD heeft in 2016 met vijftien politici opnieuw de meeste affaires achter haar naam. (...) Na de VVD volgt D66 met vijf affaires, het CDA telde er vier, de PvdA drie en de PVV had er één." Ben je verder niet teleurgesteld door de beperking van de hypotheekrenteaftrek na de belofte van Rutte dat daar niets aan zou veranderen? Vind je het niet problematisch dat Rutte belooft geen derde steunpakket te zullen steunen, om dat vervolgens wel te doen? Baal je er niet van de de beloofde belastingverlaging is uitgebleven? Is het niet tegenstrijdig dat Rutte in de verkiezingscampagne beloofde zijn minister van Justitie te zullen ontslaan als Volkert van der Graaf met proefverlof mocht, om dat vervolgens niet te doen? Is het niet bezwaarlijk dat V&J wel elke maand wisselt van bewindspersonen omdat ze de Kamer stuk voor stuk verkeerd informeren? Dat je voor marktwerking bent enzo, allemaal prima. Maar als je de VVD betrouwbaar vindt, zijn je standaarden wel heel laag.
-
@DominicM_NL Jacques Tichelaar al meegeteld? xD
-
Hoe serieus nemen jullie de peilingen eigenlijk?
Denk zelf dat de peilingen het CDA weleens goed kunnen onderschatten. Fatsoenlijke middenpartij waar veel zwevers die zelf ook niet echt weten of ze nu links of rechts zijn op uit kunnen komen.
Vraag me ook af hoe goed ze de pvv in kunnen schatten omdat veel mensen het nog steeds niet willen toegeven dat ze daar op stemmen.
Veel van de wat strenger gelovige moslims zullen wellicht niet willen toegeven dat ze meedoen aan democratie maar stiekem toch doodleuk op DENK gaan stemmen. Dat zijn er niet heel veel maar verwacht toch wel 2 zetels.
Denk ook dat FvD en VNL nog wel wat meer mensen kunnen bereiken dan men denkt. Mensen die zweven zweven vaak omdat ze alle partijen die ze kennen niks vinden en naarmate de verkiezingen dichterbij komen en ze zich er echt in gaan verdiepen kan een nieuw aanbod dan veel verleidelijker zijn.