Transfers
-
Beste support,
Al 3 dagen loop ik te stoeien met 2 spelers die maar niet willen verkopen, terwijl mijn directe concurrenten makkelijk miljoenen genereert (Doormiddel van transfers). De waardes zijn nagenoeg gelijk, spelers met een waarde van +- 3 miljoen, waar zij letterlijk het onderste uit de kan mee halen (Verkoopt ze tegen de max prijs aan) Deze tactiek hanteer ik liever ook, maar ik krijg ze al niet weg voor het dubbele van hun waarde, natuurlijk zitten er altijd slechte dagen tussen, maar ondertussen speelt dit al 3 dagen. Waar ik eigenlijk de miljoenen misloop, loopt een ander fors in, of uit. Op basis waarvan wordt er door de/het computer/systeem zo selectief gekozen?
M.v.g. Mr Mole
-
Hoe duurder de speler, hoe lastiger het kan worden om ze te verkopen. Spelers die 3 miljoen kosten zou je normaal gesproken redelijk eenvoudig voor 2,5 keer de waarde moeten kunnen verkopen. Maar ook hier kan het soms langer duren. Dit is ook gewoon een beetje random. De ene keer verkoop je meerdere spelers van die waarde binnen een paar workers en een andere keer duurt het dagen voordat ze verkocht worden.
Hier valt helaas weinig aan te doen.