• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Transfers

Hulp
    2
    2
    368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      Mr Mole_NL last edited by

Beste support,

Al 3 dagen loop ik te stoeien met 2 spelers die maar niet willen verkopen, terwijl mijn directe concurrenten makkelijk miljoenen genereert (Doormiddel van transfers). De waardes zijn nagenoeg gelijk, spelers met een waarde van +- 3 miljoen, waar zij letterlijk het onderste uit de kan mee halen (Verkoopt ze tegen de max prijs aan) Deze tactiek hanteer ik liever ook, maar ik krijg ze al niet weg voor het dubbele van hun waarde, natuurlijk zitten er altijd slechte dagen tussen, maar ondertussen speelt dit al 3 dagen. Waar ik eigenlijk de miljoenen misloop, loopt een ander fors in, of uit. Op basis waarvan wordt er door de/het computer/systeem zo selectief gekozen?

M.v.g. Mr Mole

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Mr Mole_NL last edited by

@mr-mole_nl

Hoe duurder de speler, hoe lastiger het kan worden om ze te verkopen. Spelers die 3 miljoen kosten zou je normaal gesproken redelijk eenvoudig voor 2,5 keer de waarde moeten kunnen verkopen. Maar ook hier kan het soms langer duren. Dit is ook gewoon een beetje random. De ene keer verkoop je meerdere spelers van die waarde binnen een paar workers en een andere keer duurt het dagen voordat ze verkocht worden.

Hier valt helaas weinig aan te doen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1 / 1
        • First post
          Last post