Hoe herken je cheaters?
-
Ik vind een verdachte transfer in mijn Chineese competitie
Hulk (Waarde 19,49M) gaat van Shanghai SIPG (doelstelling 1) voor 14,62M naar Beijing Sinobo Guoan (volgens mij ook doelstelling 1). Beijing Sinobo Guoan zet Hulk gelijk op transferlijst voor 30,02M weer op de transferlijst
Zijn dit cheaters?
-
Zou zo maar kunnen, maar de Support Staff kan dit beter beoordelen. Je kan dus het beste deze manager aangeven als cheater door naar zijn profiel te gaan en dan op 'Aangeven als cheater' te klikken. Voeg zo veel mogelijk info en bewijs toe aan je melding (screenshots van de betreffende transfer zijn altijd handig om mee te sturen).
Nadat je de melding hebt gemaakt krijg je een e-mail op het e-mailadres dat je hebt gekoppeld aan je OSM account, met daarin een bevestigingslink van de cheater melding. Klik op die link (kopieer en plak deze eventueel in je browser mocht je een foutmelding krijgen) om je cheater melding definitief te bevestigen. De Support Staff zal dan binnen 72 uur je melding behandelen.
Alles over cheaters wordt verder niet behandeld of over gediscussieerd op het forum, dus als je het idee hebt dat iemand aan het cheaten is, kan je dit altijd het beste via het systeem melden. De Support Staff checkt dan of er inderdaad sprake is van cheaten of niet.