Oude onderwerpen
-
Gaat het nog ooit verwijderd worden?
Het is zo als het topic tijd niet meer gebruikt is, je er niet meer kan in reageren en een nieuwe moeten openen. Zou die optie niet verwijderd kunnen worden zodat je alsnog gewoon het oude topic kan gebruiken. Nu is dat vervelend en totaal nutteloos. -
@furrax_nl Je kan wel gewoon reageren in die topics hoor, alleen is de button verborgen.
Als je met je muis links van die andere button gaat staan zul je zien dat hij zal verschijnen. -
Juist, dat was ik vergeten. Probleem is dat ik via mijn telefoon dat niet kan zien. Misschien op mijn tablet. Ik gebruik amper mijn laptop.
-
@furrax_nl
Dit is een bekende fout die alleen weinig prioriteit heeft.Zoals Sabrine al aangeeft, kun je via de computer wel gewoon op die knop drukken om alsnog in het topic te reageren. Mocht dit voor jou niet lukken dan kun je eventueel bij mij aangeven om welk topic of welke topics het gaat. Dan haal ik hem voor je omhoog.
-
@furrax_nl
Geen idee of je kan tikken op de plek waar de knop moet zitten en dat die dan te voorschijn komt. Dit heeft helaas 0 prioriteit om te fixen, dus ben bang dat als het niet lukt om via de mobiele browser die knop te voorschijn te laten komen, dat je dan een PC/laptop zal moeten gebruiken om in de oude topics te kunnen reageren.
-
@furrax_nl said in Oude onderwerpen:
Juist, dat was ik vergeten. Probleem is dat ik via mijn telefoon dat niet kan zien.
Welke webbrowser gebruik je op je mobiel? Ik heb het net even voor je getest en via Google Chrome en Firefox lukte het mij gewoon om op die knop te drukken. Alleen via Safari lukte het helaas niet.
-
@silvester-j_nl Ook Chrome. Maar het is dus een fout dus zal het ooit wel hersteld worden neem ik aan? Ik zal eens proberen. Bedankt.
-
@furrax_nl
Op Google Chrome moet je je vinger boven de zichtbare knop houden om in het topic te kunnen reageren. Dan verschijnt namelijk die verborgen knop.
Geen idee wanneer/of dit probleem aangepakt gaat worden. Issues m.b.t. het forum moeten in principe worden opgepakt door de externe partij die het forum beheert, dus dat maakt het allemaal nog complexer.
-
Het lukt inderdaad. Thanks. Mag dicht.
-
Top! Thanks Sil