Omdat het oude topic van seizoensresultaten onbeantwoordbaar was, plaatste ik mijn resultaat maar zo
-
Re: Post je seizoensresultaten
Gisteravond is mijn eerste seizoen op OSM op mijn hoofdslot afgelopen. Hoewel ik helaas niet geen kampioen ben geworden en net geen bekerwinnaar ben geworden, kan ik niets meer dan tevreden zijn met een 2e plaats als Fortuna Sittard zijnde . Het had wellicht anders kunnen zijn als ik meer dan 1 voorbereidingsdag had gehad, om zo een better team op te kunnen bouwen en niet kansloos van Feyenoord en PSV verloor, maar het leven is nu eenmaal zo. Vanavond nog maar een keer in Nederland proberen om nu wel kampioen te worden.(Dit is trouwens een screenshot van mijn Excel tabel waarin ik alles bij heb gehouden.
-
Klik op reageren en er komt 'maak nieuw onderwerp aan' Ga boven die zin klikken en er verschijnt een trucje dat je alsnog kan reageren. Topidee van GB! Ik vraag me soms af of je er een opleiding voor nodig hebt.
-
@furrax_nl Ah, ik zie wat je bedoelt. Een box waar je op kan klikken die onzichtbaar is. Lekker handig dat ie niet zichtbaar is, maar goed, weet ik dat weer voor de volgende keer. Thx
-
Helaas is deze onzichtbare knop er al heel lang. We moeten het maar zien als een soort 'easter egg'.