Transferbug?
-
Ik ben ongeveer een half uur geleden in een nieuwe competitie gestart met FC Emmen.
Nu is het 21:00, wat normaal gesproken inhoud dat transfers onmogelijk zijn (behalve binnenlandse transfers via onderhandelingen.)
Maar ik keek net op de transferlijst, en opeens zie ik dit:Wat gebeurt hier precies? Is hier sprake van een cheater of gaat er iets niet helemaal goed bij OSM zelf? Ik heb overigens een minuut daarvoor wel een speler van PSV verkocht, dus misschien dat dat ermee te maken heeft?
-
Nee dit is mogelijk omdat GB heeft gekozen voor een concept dat je spelers direct kan verkopen voor 5 BC dit is niet voor iedereen mogelijk en alleen mogelijk op iOS. je krijgt er dan niet 2,5x zijn waarde voor zoals je ziet maar zo kan iemand dus wel nog even zijn scout ophalen, wat dus eigenlijk gewoon de hele competitie verneukt. maar goed dat terzijde is dit dus mogelijk
-
Op de iOS app is er een test gaande waarbij een gedeelte van de iOS gebruikers de mogelijk hebben om spelers direct te kunnen verkopen voor 90% van de spelerswaarde ten koste van een aantal bc. De manager van PSV heeft dus deze optie en heeft daar dan ook gebruik van gemaakt. Hier is dus verder niets aan de hand.
-
@fc-eddie_nl Ah, oke dat verklaard het wel ja. Wel jammer dat ik er zelf geen gebruik van kan maken (aangezien pc deze functie nog niet heeft en mijn tablet niet meer de jongste is en dus geen updates meer krijgt)