Transferbedrag PC VS IOS
-
Ik heb op mijn 2e clubslot bij Heracles Almelo Willian weten aan te trekken
Voor mij een prima speler en zeker een goede toevoeging voor de selectie, maar deze kan ook een hoop geld opleveren voor nieuwere spelers.Nu wilde ik deze speler voor de maximale waarde te koop zetten, maar ik kreeg op mijn telefoon de volgende melding:
Nu dacht ik van: "Nou, oké dan, dan maar kijken of dit op PC ook het geval is."
Dus, ik gezellig op mijn PC kijken of dit hetzelfde was, maar nee: De PC-Versie staat wel toe dat ik een speler zoals Willian (met een waarde van 24,78M) voor de maximale prijs van 61,94M kan verkopenNou lijkt alles misschien fijn en wel, maar ik weet nou niet waarom de mobiele versie de verkoop van een speler voor deze prijs niet toelaat en de PC-Versie wel. EN weet ik niet of spelers met deze Maximale waarde überhaupt verkopen, omdat de mobiele versie dit niet accepteert.
Dus, om van een veel te langdradig verhaal een korte vraag te maken: Staat OSM de verkoop van spelers voor deze waarde toe, ondanks het feit dat de mobiele versie aangeeft dat dit niet toegestaan is?
-
De enige limiet die er is op het verkopen van spelers is de minimale en maximale waarde. De minimale waarde is 0,75 keer de spelerswaarde en de maximale waarde is 2,5 keer de spelerswaarde. De app rondt de marges net even anders af dan de website, dus het zou kunnen dat de app de speler voor bijvoorbeeld 61,95 miljoen op de transferlijst wou zetten. Aangezien zijn max waarde 61,94 miljoen is, zou 61,95 miljoen dus niet kunnen.
Je kan dus gewoon spelers voor deze waarde verkopen, alleen is de kans op verkoop aanzienlijk kleiner dan een speler die je voor 8 miljoen op de transferlijst zet.
Heb je dit probleem wel eens vaker gehad op de app? Misschien dat dit probleem nu alleen even met deze speler is.
-
@fc-eddie_nl Zodra ik een speler heb die een soortgelijke waarde heeft aan Willian, zal ik weer reageren met het antwoord op je vraag of dit alleen bij deze speler is. Voorlopig heb ik echter geen speler die dat bedrag waard is.
Wel heb ik ontdekt dat de desbetreffende speler wel voor 61,8M verkocht kan worden op de Mobiele versie. Dus het ligt echt aan het feit dat de slider compleet doorgeschoven wordt naar de maximale waarde. Is dit vaker voorgekomen bij andere managers?
-
Klinkt als een of andere afrondingsfout in de app. Kwestie van altijd naar beneden afronden. Zal GB moeten doen, dus kan wel ff duren voordat dat is aangepast.
-
Hoeft niet perse met die waarde te zijn. Bij het verkopen van elke speler zou de slider precies op het maximum te verkopen bedrag van 2,5 keer de spelerswaarde moeten uitkomen. Zo als Vertrigo al aangeeft, lijkt dit een afrondingsfoutje te zijn. Als je dus deze foutmelding weer eens krijgt, dan kan je de volgende 4 stappen volgen.
- Check wat de maximale verkoopprijs van de speler is.
- Indien de slider een bedrag aangeeft wat boven de maximale verkoopwaarde ligt, maak daar dan een screenshot van.
- Maak ook een screenshot van de foutmelding.
- Vul het bugtemplate zo volledig mogelijk in, inclusief de twee screenshots. Het template vindt je in het sticky topic Voordat je een bug meldt.
Op deze manier kunnen wij dit dan doorgeven aan Gamebasics.