-
hoi.
een vraag over transfers.
kan het kloppen dat als de competitie is gestart dat de transfers door de computer ineens
veel moeilijker verlopen? tijdens de 4 voorbereidingsdagen verkoop je wel 4 tot 5 spelers per
dag en nu soms maar 1 per 2 dagen terwijl ik dezelfde prijzen hanteer.ik ben op de hoogte van het feit dat spelers boven de 20mlj moeilijker verkopen.
maar ik zie soms wel eens spelers weggaan voor een prijs van bv. 30mlj.
moet je dan een speler lang op de lijst laten staan (en niet weer tussentijds eraf halen en er weer op) voor die prijs of kan ik net zoveel
geluk hebben om te verkopen als ik de speler net voor een transfer ronde erop zet?mijn tean is nu rond de 20mlj per speler.
stel ik wil een speler kopen die beter is dan moet ik al gauw 30 of 35 mlj neerleggen
maarja die spelers van mij van 20 mlj verkoop ik dan niet zo snel. (ja voor 20mlj wel maar ik wil dan ook graag 30 a 35 mlj beuren)
dus ik moet de vleeshandel beginnen? kleintjes verkopen en verkopen om aan die 35mlj te komen?
duurt wel erg lang dan om aanvulling op je team te krijgen.
andere ideeen? -
Het klopt inderdaad dat spelers in de voorbereidingsdagen over het algemeen als zoete broodjes over de toonbank vliegen.
Later in het seizoen wordt dat inderdaad iets minder, maar dat komt ook vooral omdat de spelers hogere waardes hebben en dus voor hogere prijzen verkocht worden. Met de duurdere spelers is het vooral een kwestie van geluk hebben. De ene keer verkoop je een speler nog dezelfde dag dat je hem op de transferlijst hebt geplaatst. En de andere keer ben je dagen verder voordat hij eindelijk eens een keer verkocht is.Je kan inderdaad de goedkopere spelers via de scout kopen en ze direct voor de maximale waarde weer op de transferlijst zetten. Zo kan je redelijk snel geld genereren. Dit is een veel gehanteerde techniek. Uiteraard aan jou de keuze of je dit ook doet of niet.