Zaakwaarnemer
-
Blijkbaar is er nu een nieuwe optie "zaakwaarnemer" beschikbaar op de transferlijst in de app (Android). Hier zou ik graag wat over willen weten. Heb even op de forum gekeken en kon er niks over vinden, dan maar zo!
Via deze pagina worden er blijkbaar topspelers aangeboden die zouden willen tekenen voor je club. Nu heb ik alleen 1 of 2 keer een melding gekregen dat de nieuwe feature beschikbaar is.. maar stond er ook nooit een speler op. Ik heb dan ook een paar keer gekeken, weer niks. Krijg ik een app-notificatie wanneer hier een speler op komt of moet ik zelf een paar keer kijken en geluk hebben? Ook zou ik graag willen weten wanneer deze spelers hier kunnen verschijnen? (bijv. alleen in transferuren of compleet willekeurig?)
Alvast bedankt!
-
@bethnahrin_nl Dit lijkt een beetje op de functie op IOS en PC omtrent speciale spelers die voor lagere prijs aangeboden worden. Volgens mij heet het "Buitenkansjes" als ik het me niet vergis.
Als een buitenkansje zich voordoet, krijg ik de melding:
"(Spelers naam hier) is echt een koopje Γ©n ook nog eens precies wat jij zoekt!"Krijg je dit ook of is jouw notificatie compleet anders? (kan zijn omdat jij natuurlijk Android gebruikt)
-
@destructive-darkness_nl said in Zaakwaarnemer:
@bethnahrin_nl Dit lijkt een beetje op de functie op IOS en PC omtrent speciale spelers die voor lagere prijs aangeboden worden. Volgens mij heet het "Buitenkansjes" als ik het me niet vergis.
Als een buitenkansje zich voordoet, krijg ik de melding:
"(Spelers naam hier) is echt een koopje Γ©n ook nog eens precies wat jij zoekt!"Krijg je dit ook of is jouw notificatie compleet anders? (kan zijn omdat jij natuurlijk Android gebruikt)
Bij een Android heb je ook buitenkansjes
-
@bethnahrin_nl
De zaakwaarnemer is een test op Android, waarbij managers de keuze hebben om uit een lijst van topspelers bepaalde spelers voor echt geld aan hun team toe te voegen.Wanneer heb je hier voor het laatst naar gekeken? Er waren in het begin wat problemen met deze functie, waarna de functie op non-actief werd gesteld. Inmiddels zou de zaakwaarnemer normaal moeten functioneren.
-
@destructive-darkness_nl Zoals FC Kuijf al aan heeft gegeven, "buitenkansjes" heb je ook op Android. Ik heb tot nu toe twee keer een soort notificatie gekregen op het moment dat ik op de transferlijst pagina kom, die me dan herleid naar de sectie van "zaakwaarnemer". Alleen heb ik hier nooit een speler op gezien.
-
@silvester-j_nl Nou, ik heb tot nu toe twee keer een soort melding gekregen op het moment dat ik op de transferlijst pagina ben aangekomen. Die melding herleid me dan weer naar de "zaakwaarnemer" deel van de transferlijst, in de app. Hier heeft nooit een speler op gestaan. Ik heb bewust de laatste 2-3 dagen een paar keer gekeken op deze pagina, maar geen succes. Daarom dat ik me afvroeg of ik wellicht steeds net te laat was of zou het dan toch weer gebugt zijn?
Overigens wel jammer dat het om alleen echt geld zou gaan. Lijkt me sterk dat mensen geld over zouden hebben voor één of twee spelers. Dan zou je toch maar, mocht je beslissen geld uit te geven aan het spel, voor boss coins gaan. Die kun je voor meerdere dingen gebruiken. Maar goed het is een test, dus wie weet!
-
Buitenkansje bestaat toch al tijdje? Of ben ik mis...
-
@furrax_nl Dit gaat niet om buitenkansjes, maar om de optie "zaakwaarnemer" in de Transferlijst. Blijkbaar is dit alleen beschikbaar op de App in Android.
-
@bethnahrin_nl Nog niks gezien.
-
We hebben dit probleem doorgegeven aan Gamebasics.
-
@furrax_nl
Deze test is voor 50% van alle Android gebruikers beschikbaar.
-
@bethnahrin_nl
Na onderzoek van Gamebasics blijken er nog steeds problemen te zijn met betrekking tot deze nieuwe functie. Het is nu dus een kwestie van wachten totdat dit gefixt gaat worden. -
Huh, bij mij staat er bij deze nieuwe feature 'Geldwolf' in plaats van 'Zaakwaarnemer'. Moet ik dit als bug melden?
-
-
De problemen met de zaakwaarnemer zouden nu opgelost moeten zijn.