• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Forum / Crewnationaliteit

Hulp
    4
    7
    575
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Furrax_NL
      Furrax_NL last edited by

Beste,

Ik zou een poging willen proberen om het intern terug opnieuw in leven te brengen. Echter moeten er topics verwijderd worden. Dat kan niet. Zou het niet mogelijk zijn dat crew & vice-beheerders hun forum zelf kunnen aanpassen qua topics verwijderen? Het is tenslotte toch logisch dat je dat kan doen zoals vroeger?

En dan crewnationaliteit. Ik zag dat je in de app je crewnationaliteit kon aanpassen. Voor zover ik weet kreeg je crew automatisch de nationaliteit van de beheerder. Ik ben dus een Belg en JR werd Belgisch. Op de app kan je dat dus veranderen. Dat deed ik maar op de website is deze verandering niet zichtbaar en is de optie er ook niet beschikbaar om het te veranderen. Bedankt.

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2013 | Juli 2016 - Juli 2020
      Vice-Beheerder Just Relax | Juli 2013 - Juli 2014 | Juli 2020 - heden.
      #WZJRWZDB

1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • dikketuur_NL
        dikketuur_NL last edited by

Goed idee lijkt me. Idd niet meer dan normaal dat je als (vice-)beheerder je eigen crewforum kan beheren

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • FC Eddie_NL
          FC Eddie_NL Moderator NL last edited by

Het verwijderen van topics in het interne crewforum is een lastig verhaal. Hiervoor moeten namelijk speciale tools gebouwd worden om dit mogelijk te kunnen maken. Dit zal dan door NodeBB (eigenaar forum) gedaan moeten worden, maar ik het het idee dat de relatie tussen GB en NodeBB behoorlijk stroef verloopt. Ik denk niet dat deze tools ooit gebouwd gaan worden.

Ik zal even navragen of er plannen zijn om het aanpassen van crewnationaliteit ook naar de website te brengen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Furrax_NL
            Furrax_NL last edited by

Waarom is er überhaupt gekozen geweest om het forum door een bedrijf buiten OSM te laten ontwerpen? Dan had je deze problemen niet. Wat heb je aan een forum waar je als crew-beheerder niks aan kan veranderen? Dat is toch niet logisch meer? En waarom is de relatie stroef tussen beide partijen? Waar is GameBasics eigenlijk mee bezig? Waarom reageert er ook niemand van GameBasics eens? Echt... 🙄👎

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2013 | Juli 2016 - Juli 2020
            Vice-Beheerder Just Relax | Juli 2013 - Juli 2014 | Juli 2020 - heden.
            #WZJRWZDB

• tomruitenbeek_NL
              tomruitenbeek_NL last edited by

Jeetje je snapt toch wel dat GB tering druk is waardoor het zulke processen moet uitbesteden... kijk hoeveel verbetering ze aan OSM 3.0 hebben doorgevoerd! Logisch toch!

♔ WZAWZDB ♔ Ik ben erelid van LFS. De beste crew ooit! ♔

• FC Eddie_NL

Aanpassen van crewnationaliteit gaat ook naar de website komen.

• FC Eddie_NL

Aangezien verder alles wel duidelijk is, sluit ik bij deze dit topic.

• 1 / 1
                  • First post
                    Last post