Onderhandelingen
-
Managernaam: Sanderjep15
Clubslot: (slot 1)
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Sinds 06-11-2018
Team: Randers FC
Competitienummer: 4292150
Server: Thierry
Screenshot(s):
Welk apparaat: iOS app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Na de laatste OSM update te hebben gedownload kreeg ik deze melding (zie screenshot) bij het gaan naar mijn onderhandelingen.
Overige opmerkingen: Van de tekst snap ik niet veel maar de enige optie die ik had was om op 'ik snap het' te drukken. Later deze melding niet meer gehad maar lijkt me niet helemaal de bedoeling.***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser:***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: iPhone 8 Plus
OS (besturingssysteem) Versie: 12.0 (16A366)
OSM App Versie: 4.4.11*Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
**De server waarop je speelt kan je vinden via Community Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.
-
Ik heb dit doorgegeven aan Gamebasics.
-
Als je een hoog bod plaatst komt de Turkse onderwereld erbij kijken ivm belastingontduiking, pas wel op want Neymar is er laatst door Erdogan bij genaaid https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/850051/nieuwe-wending-in-fraudezaak-neymar-braziliaanse-ster-moet-t-ch-celstraf-vrezen.html
-
Er wordt aan gewerkt om dit probleem op te lossen.
-
Dit probleem zou nu opgelost moeten zijn.