Geen pushbericht
-
Ik krijg geen pushberichten trainingen, stadions etc als ze afgerond zijn, verkochte spelers krijg ik ene keer wel direct melding van , andere keer uren later.
-
Ik krijg ze wel?
-
Heb je bijvoorbeeld de training via de app ingesteld? Als je die via de website instelt krijg je geen pushbericht op je telefoon als die klaar zijn.
Verder kan ook de besparingsmode voor je batterij roet in het eten gooien als deze aan staat. Om pushberichten van OSM te krijgen moet deze uit staan.
-
Ik doe alles via de app en die bespaarmodus staat uit. Ik krijg soms ook wel meldingen maar heel laat.
-
Heb je al geprobeerd om even de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren? Misschien dat dit het probleem oplost.
-
al paar keer gedaan
-
Zou je onderstaande gegevens en een screenshot dat de batterijbesparingsmode uit staat willen posten?
- merk + type toestel
- versie OS (besturingssysteem)
- versie OSM app
-
Ff kijken of ik dat allemaal kan zoveel verstand ook niet van die dingen
-
@fc-eddie_nl
Sony experia z3
Android 8.0 -
@fc-eddie_nl
Osm 3.4.16.3
Kom ik tegen -
@fc-eddie_nl
Ik heb geen idee hoe ik een screenshot op mijn telefoon moet uploaden naar t forum maar staminamodus staat uit. -
@jopie1313_nl said in Geen pushbericht:
@fc-eddie_nl
Ik heb geen idee hoe ik een screenshot op mijn telefoon moet uploaden naar t forum maar staminamodus staat uit.Dit kan je doen door je telefoon via de usb--kabel aan te sluiten op je pc/laptop. De screenshot kan je dan vanuit de telefoon exporteren naar de harde schijf van je pc/laptop.
-
Ok,maar t lijkt erop dat met de nieuwste update ik weer meldingen krijg, zelfs van afgeronde trainingen
-
@jopie1313_nl probleem opgelost dus??
-
Top! Dan ga ik er vanuit dat de problemen nu opgelost zijn. Mocht het niet zo zijn, dan mag je het weer opnieuw melden