Duelpunten
-
We merken bij onze crew (benecrew) dat de duelpunten niet meer worden opgeteld. We spelen op dit moment continue 3 duels met onze crew, maar niemand van ons krijgt er (individuele) punten bij. En ja, we winnen genoeg
Weet iemand hier meer over ?
Alvast dank. Leon -
Dit is ook bij ons het geval
-
Zo maar een vraagje Leon als je die duelpunten eenmaal hebt wat kan je er dan meedoen ?
-
@triple-444_nl Op zich nog niets, leuk voor de onderlinge verhoudingen in de crew. Maar ze werden eerst bijgehouden en dat is nu gestopt. Bug of bewust ?
-
Dit lijkt mij een bug te zijn. Graag het bugtemplate invullen en screenshots posten van het feit dat er geen duelpunten worden toegevoegd. Zie Voordat je een bug meldt topic voor het template.
-
@triple-444_nl Niks. En die duels worden ook saai. Ik vind er maar niks aan.
-
@Leon-van-Gaal_NL Thanks voor het melden! Hier zat inderdaad een bug in. Ik heb een kleine update gepost op het Updates forum.
-
Ook bij onze crew (OSM Chappers) is dit het geval. Mochten er nog screenshots nodig zijn, die zou ik zo kunnen maken!
-
@bas_douma_nl said in Duelpunten:
Ook bij onze crew (OSM Chappers) is dit het geval. Mochten er nog screenshots nodig zijn, die zou ik zo kunnen maken!
Thanks voor het aanbod! We hebben het probleem gevonden en opgelost. Helaas zijn we er niet in geslaagd om de data te herstellen. De missende punten zijn dus permanent
-
@harry-poon said in Duelpunten:
Thanks voor het aanbod! We hebben het probleem gevonden en opgelost. Helaas zijn we er niet in geslaagd om de data te herstellen. De missende punten zijn dus permanent
De Nederlandse legacy ranglijst wordt al een tijdje niet meer bijgehouden.
Is dit bewust of is dit een bug ? -
Oh dat is jammer... Maar bedankt voor de informatie!
-
Hallo @Harry-Poon . Mijn excuses als ik te ongeduldig ben, maar ik heb geconstateerd dat de punten wel in de duels zelf zijn bijgeschreven, maar niet in het totaaloverzicht van de crew. Gebeurd dit later, of is dit een overblijfsel van de bug? Hieronder screenshots te zien. Je kunt het verschil bijvoorbeeld bij mijzelf zien (heb de wedstrijd vanavond gewonnen).
-
@pondboy_nl Deze zal niet meer bijgehouden worden?
-
Legacy ranglijst wordt niet meer bijgehouden. Dit is puur een nostalgische blik op hoe de crews ervoor stonden voordat de crewduels werden ingevoerd.
-
Hallo @Harry-Poon . Mijn excuses als ik te ongeduldig ben, maar ik heb geconstateerd dat de punten wel in de duels zelf zijn bijgeschreven, maar niet in het totaaloverzicht van de crew. Gebeurd dit later, of is dit een overblijfsel van de bug? Hieronder screenshots te zien. Je kunt het verschil bijvoorbeeld bij mijzelf zien (heb de wedstrijd vanavond gewonnen).
Het probleem is inderdaad inmiddels gefixt, maar we kunnen dat niet historisch terughalen.
-
@leon-van-gaal_nl onderlingen verhouding wij hebben in de crew managers die daar totaal geen interesse in hebben ik vind het ook geen meerwaarde. Want de loting bepaald en als je een ds 9 hebt..... nou je weet wat ik bedoel
-
Aangezien het probleem verder al opgelost is kan dit topic gesloten worden.