Navigation

• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Geen geluid bij wedstrijd met android?

Hulp
    4
    4
    525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Carphunter79_NL
      Carphunter79_NL Dutch Users last edited by

Ik heb toch nog is een vraagje over geluid bij wedstrijden. Igehoord k kwam laatst iemand tegen die ook osm op zijn iphone speelde tot mijn grote verbazing zag alles er veel mooier uit met wedstrijd bekijjke ,plus hij had ook nog geluid erbij. Ik speel zon 3 jaar osm maar heb nog nooit geluid gehoord bij wedstrijden. ik heb een samsung android toestel en heb de nieuwste versie osm 3.4.15..3 . klopt het dat je het alleen bij een iphone kan??? zou wel triest zijn mag wel is verandering in komen. of kan ik dat ergens instellen?? graag een reactie

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Furrax_NL
        Furrax_NL last edited by

Geluid moet je niet willen.

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2014 / Juli 2016 - Juli 2021 | Lid sinds 08 mei 2009 tot 08 mei 2024! 15 jaar lid van Just Relax! Tijd om te stoppen!
        #WZJRWZDB

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • De Boterbloemen_NL
          De Boterbloemen_NL last edited by

Dat vond ik zelf ook erg belangrijk toen ik drie was dat ik geluid wou horen...... Manmanman.......

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL @Carphunter79_NL last edited by

@carphunter79_nl

Via de Android app is er geen geluid bij Match Experience. Geen idee of het Android team dit ooit gaat invoeren of niet.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post