Training niet beschikbaar
-
Gister nieuwe update gedaan en sindsdien op slot 4 waar ik nk speel kan ik mijn spelers niet meer trainen. Blijft hele tijd maar laden. Dit probleem doet zich enkel voor op mijn 4e slot heel vervelend. Op de pc kan ik de spelers gelukkig nog wel trainen.
-
Bij mij hetzelfde in de NK competitie (slot 2).
Verder momenteel alleen slot 1 in gebruik. Daarop heb ik dit probleem niet. -
@I-Robot_NL @desteeluitwehl_NL
Graag het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen. Het template vindt je in het sticky topic Voordat je een bug meldt.
-
@fc-eddie_nl
Managernaam: desteeluitwehl
Clubslot: 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Sinds 11 januari 's avonds (na updaten OSM-app naar versie 4.4.14)
Team: Cartoon Characters
Competitienummer: 3370850
Server: LionelScreenshot: (overgenomen van I Robot)
Welk apparaat: IPhone
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: in het trainingsmenu worden geen spelers meer getoond. De app blijft laden (alleen ballen in beeld)
Overige opmerkingen: dit gebeurt alleen op slot 2 (NK competitie, die door GB aangemaakt is). Op slot 1 heb ik dit probleem niet. Slot 3 en 4 worden op dit moment niet gebruikt
Merk + type toestel: IPhone 5S
OS (besturingssysteem) Versie: 11.4.1
OSM App Versie: 4.4.14 -
Hier ook apple iphone 7+. Probleem doet zich enkel voor op slot 4 waar ik NK speel ik heb alle slots bezet 1,2,3 werkt alles wel.
-
Wat is de versie van de OSM app en de versie van het besturingssysteem dat op je iPhone staat?
-
Ik heb je probleem doorgegeven aan Gamebasics. Je kunt nu het beste even de website gebruiken om je spelers te trainen op je slot 2.
-
Osm versie 4.4.14
iOS versie 12.1.2 -
Thanks. Ook jou melding doorgegeven aan Gamebasics.
-
@i-robot_nl said in Training niet beschikbaar:
Hier ook apple iphone 7+. Probleem doet zich enkel voor op slot 4 waar ik NK speel ik heb alle slots bezet 1,2,3 werkt alles wel.
Zelfde voor mij
clubslot 2 heb een Iphone 7
gaat ook om het NKManagernaam: Dave Jansen
Clubslot: 2
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Sinds de update naar versie 4.4.14
Team: Cartoon Characters
Competitienummer: Kan dat zelf niet zien of het is veranderd en weet dus niet meer hoe dat dan moet
Server: LionelWelk apparaat: IPhone
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: in het trainingsmenu worden geen spelers meer getoond. De app blijft laden (alleen ballen in beeld)
Overige opmerkingen: dit gebeurt alleen op slot 2 (NK competitie, die door GB aangemaakt is). Op slot 4 heb ik dit probleem niet. Slot 1 en 3 worden op dit moment niet gebruikt
Merk + type toestel: IPhone 7
OS (besturingssysteem) Versie: 12.1.2
OSM App Versie: 4.4.14 -
@dave-jansen_nl
Thanks. Ook jou probleem doorgegeven aan Gamebasics.
-
@I-Robot_NL @desteeluitwehl_NL @Dave-Jansen_NL @Genious18_NL
Gamebasics heeft deze bug als het goed is gefixt, maar deze fix gaat pas live in de volgende iOS build. Wanneer deze gaat komen weet ik helaas niet. Tot die tijd zal je dus gebruik moeten maken van de (mobiele)website om de training in stellen voor dat ene clubslot.
-
@fc-eddie_nl
Dank voor de update.
Wel irritant dat het niet direct gefixt kan worden. Hopelijk komt de nieuwe build snel....@Dave-Jansen_NL
Ik meende dat jij ook moderator was. In dat geval kun je in de app het competitienummer vinden bij de moderatortools (bij de naam van de competitie) -
@Dave-Jansen_NL
Op de website kan je je competitienummer vinden door naar de competitiestand te gaan en vervolgens op een van de teams te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
-
@fc-eddie_nl said in Training niet beschikbaar:
@I-Robot_NL @desteeluitwehl_NL @Dave-Jansen_NL @Genious18_NL
Gamebasics heeft deze bug als het goed is gefixt, maar deze fix gaat pas live in de volgende iOS build. Wanneer deze gaat komen weet ik helaas niet. Tot die tijd zal je dus gebruik moeten maken van de (mobiele)website om de training in stellen voor dat ene clubslot.
Deze bug lijkt alleen voor te komen bij de NK competities. Maandag begint de volgende ronde van het NK. Gaan we dan weer last krijgen van deze bug?
-
Klopt, deze bug heeft alleen betrekking op de NK competities. Zolang er nog geen nieuwe versie van de iOS app is uitgekomen, verwacht ik dat dit probleem er ook zal zijn wanneer de volgende ronde gaat starten.
-
@fc-eddie_nl
Nieuwe versie van de app geïnstalleerd. Probleem inderdaad verholpen -
Mooi! Ik ga er vanuit dat het dan bij de andere managers ook opgelost is, dus bij deze sluit ik dit topic.