Nieuw Account
-
Goedeavond,
Dit account bestaat nu 6 jaar en ik zit te twijfelen om een nieuw account te beginnen, gewoon lekker fris beginnen.
Nu is mijn vraag, als ik een nieuw account aan maak;
- Moet ik dan dit account verwijderen of mag dit account blijven bestaan en dat ik gewoon niet meer inlog?
- Mijn facebook is gekoppeld aan dit account, kan ik dan Facebook koppelen aan een ander OSM account?
Alvast bedankt!
-
@patje1afca_nl said in Nieuw Account:
Goedeavond,
Dit account bestaat nu 6 jaar en ik zit te twijfelen om een nieuw account te beginnen, gewoon lekker fris beginnen.
Nu is mijn vraag, als ik een nieuw account aan maak;
- Moet ik dan dit account verwijderen of mag dit account blijven bestaan en dat ik gewoon niet meer inlog?
- Mijn facebook is gekoppeld aan dit account, kan ik dan Facebook koppelen aan een ander OSM account?
Alvast bedankt!
Als je deze niet meer gaat gebruiken, dan hoeft deze niet perse verwijderd te worden, En je kan je FB account loskoppelen via de app, via de website weet ik niet.
1 ding, je hebt hier veel managerpunten enzo behaald, Wil je die echt kwijtraken?
(Ik verplicht jou niks natuurlijk)
Tip: En als je een nieuwe start wilt, kan je(als je die niet hebt) een World Account van OSM aanmaken. Dan kan je met 2 accounts spelen. -
@yassin-mansousri_nl Misschien is het in deze verstandig om even iemand van de staff te laten antwoorden. Het draait er namelijk vooral om wat toegestaan is.
-
@joost-sœter_nl Kan ook indd, maar ik weet al zeker dat ze precies hetzelfde antwoord gaan geven. Maar ik ga de volgende keer er wel opletten...
-
Zie hier de OSM regels en dan met name regel 2:
2. Je mag hooguit één account aanmaken en beheren bij OSM. Dit geldt ook voor accounts in verschillende competities.
Of te wel, je zal eerst dit account moeten verwijderen voordat je een nieuwe account mag aanmaken.
Je Facebook account kan inderdaad gekoppeld worden aan je nieuwe account dan. Of je dit zelf kunt doen weet ik niet precies. Indien dat toch niet lukt dan kan je een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Leg dan je situatie uit en vermeld je nieuwe managernaam in de mail.
Let op:
- Het verwijderen van je account is definitief. Deze kan je daarna dus nooit meer terugkrijgen.
- Je kan niet je huidige e-mailadres koppelen aan een nieuw account. Deze blijft namelijk aan je huidige account gelinkt. Ook na het verwijderen van je account.
-
@fc-eddie_nl Blijkbaar zit Ik er He-Le-Maal naast Ik hou me Mond wel(zoals @Joost-SÅ“ter_NL al zei)
-
Duidelijk, bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik overweeg even alle opties.
-
Ook bedankt Patrick!
-
Ah joh Patrick, een nieuw account heb jij helemaal niet nodig. Dit omdat er veel dingen veranderd zijn en het toch niet meer is zoals eerst.
Dit zowel op het spel zelf als de forums. Ik heb lang getwijfeld of jij door moet gaan maar heb toch besloten dat je moet stoppen.
-
@fc-eddie_nl said in Nieuw Account:
- Het verwijderen van je account is definitief. Deze kan je daarna dus nooit meer terugkrijgen.
- Je kan niet je huidige e-mailadres koppelen aan een nieuw account. Deze blijft namelijk aan je huidige account gelinkt. Ook na het verwijderen van je account.
Klinkt alsof je account dus niet definitief verwijderd wordt? Waarom zou je anders niet met hetzelfde email adres een nieuw account aan kunnen aanmaken? Beetje tegenstrijdig dit.
-
@vertrigo_nl said in Nieuw Account:
Klinkt alsof je account dus niet definitief verwijderd wordt? Waarom zou je anders niet met hetzelfde email adres een nieuw account aan kunnen aanmaken? Beetje tegenstrijdig dit.
Vanuit de privacy verklaring die je elke keer moet accepteren als je op de website inlogt:
Als je potentieel persoonlijke data die we van jou hebben, permanent wil verwijderen of beperken, zullen we dat doen op verzoek. Je kunt ons altijd vragen om je persoonlijke details te verwijderen, maar je kunt er zeker van zijn dat we na vijf jaar alle informatie die misschien een verband hebben met jou of jou kunnen identificeren, verwijderen.
Zoals je kunt lezen bewaart Gamebasics deze data voor een aantal jaar. Daarom kan je dus niet hetzelfde e-mailadres gebruiken bij het aanmaken van een nieuw account.
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze dit topic.