Mijn competitie gaat door, met hetzelfde team?
-
Volgens mij is dit of een soortgelijk iets al eens eerder gemeld, maar ik wil mij graag ook even melden.
Managernaam: Voske2704
Clubslot: slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Ontdekt op 20 januari 2019 om 20:14:23
Team: Atenas
Competitienummer: Geen idee?
Server: Diego
Screenshot(s):
Welk apparaat: Overal
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Ik speelde afgelopen seizoen met Atenas , Uruguay. Laatste speeldag is geweest. Dus ik wilde een nieuw landje selecteren. En ineens zie ik dat er staat dat mijn competitie door gaat.
Dat moet ook. Maar er staat ook dat ik voor Atenas heb gekozen en dat heb ik niet. Laat staan dat ik uberhaupt BC hebt uitgegeven om mijn competitie door te laten gaan....Vraagje
Valt dit op te lossen, zonder dat mijn competitie opnieuw begint? Zou beetje zonden vinden als mijn 45 seizoenen weer op 0 moet eindigen door dit. Dan speel ik liever nog een rondje met Atenas, als dat de oplossing is. -
@voske2704_nl
Dit is gedaan vanwege het feit dat er een bug zit in het verlengen van competities, waarbij competities ondanks betaling van BC's ineens verdwijnen. Je competitie is nu automatisch en gratis verlengd naar het volgende seizoen om te voorkomen dat je competitie verdwijnt.Aangezien je aangaf dat je het liefste met een ander team wil spelen, hebben we voor je geregeld dat je je competitie alsnog kan verlengen met een ander team. Je kan nu zelf het land/team instellen in de Moderator Tools van je competitie en zolang je dit op tijd bevestigt, zal die competitie morgenavond gewoon van start gaan.
-
Jullie zijn: Geweldig!
Dank voor het oplossen!
-
@silvester-j_nl Vreemd dat ik die optie niet kreeg. Het was gekickt worden of doorspelen met hetzelfde team.
-
@furrax_nl said in Mijn competitie gaat door, met hetzelfde team?:
@silvester-j_nl Vreemd dat ik die optie niet kreeg. Het was gekickt worden of doorspelen met hetzelfde team.
Dat komt, omdat jou competitie al naar het nieuwe seizoen was gegaan voordat GB de mogelijkheid had om de instellingen te resetten. Voor sommige komt dit net op tijd en bij andere helaas niet.
-
Dit topic kan inmiddels gesloten worden.