Navigation

• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

mijn coins niet ontvangen

Hulp
    3
    3
    1103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • michael3_NL
      michael3_NL Dutch Users last edited by

eb coins gekocht maar is niet gestort op me osm account. Der staat ook een afschrift bij. Ik heb het via de app gekocht. nu heb ik ook een mail gestuurd naar de support maar daar word niet op gereageerd. wat moet ik nu doen. ik heb een screen shot gemaakt van me afschrift.is der nog een stap die ik moet doen.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Joost Sœter_NL
        Joost Sœter_NL last edited by

Even geduld hebben. Je mail zal vanzelf door support in behandeling worden genomen.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • FC Eddie_NL
          FC Eddie_NL Moderator NL @michael3_NL last edited by

@michael3_nl

Soms duurt het even iets langer voordat je de Bosscoins ontvangt. Even van clubslot veranderen of zelfs even uitloggen en weer inloggen wilt soms ook wel helpen. De Support Staff is niet 24/7 aanwezig, dus soms kan het even langer duren voordat je een reactie krijgt. Overigens mogen alle problemen met betalingen gemeld worden via nl.payments@onlinesoccermanager.com.

De Support Staff zal vanzelf je mail doorsturen naar de Payments afdeling, dus er zit op dit moment niets anders op dan even afwachten tot een reactie.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1 / 1
          • First post
            Last post