Achievement Droomseizoen
-
De droomseizoen achievement bestaat alleen om cheaters op te sporen, want zonder cheaten kun je die niet halen, zo weten we inmiddels. Maar ik had deze achievement vorige week plots gehaald (en ik heb de coins ook geclaimd). Ik dacht dat GB besloten had om oudere seizoenen ook mee te tellen ofzo, maar ik zie nu dat ik de achievement niet gehaald heb.
Hoe zit dit precies?
-
@timeenennaam_nl Waarom zou je die achievement enkel kunnen halen als je cheat..? gebeurd toch vaak dat managers boven het miljard gaan.. en met jouw ervaring en kunnen zul je het zelf toch ook al gehad hebben e ?
-
@maxaldinho_nl
Droomseizoen = 10.000 MPDit betekent dat je met doel 16 kampioen + beker moet pakken in een volle competitie met allemaal managers die wel actief inloggen, maar niet of amper teambouwen en geen TK tegen je doen als je 1e staat. En ook geen ontslag nemen.
-
@timeenennaam_nl aaahja oeps sorry, ik zat aan dreamteam te denken, heb het droomseizoen 1 keer bijna gehaald in onze crewcompetitie.. net 1 match meer moeten winnen en ik had het, helaas ^^
-
De Droomseizoen achievement zat bij de invoering van de achievements op 14 oktober 2014. Alle seizoenen vanaf 14 oktober 2014 tellen dus mee. Jij hebt 2x boven de 10k managerpunten behaald en dat was in 2012 en 2013.
Vorige week zat er een bugje in de achievements, waarbij sommige achievements verkeerde data aangaven. Blijkbaar zijn er enkele managers die daardoor achievements hebben kunnen claimen waar ze nog geen recht op hadden.
-
@fc-eddie_nl
Ah oké, nja bedankt voor de coins dan