Voetbal: Champions League & Europa League
-
Kom eens even lekker gezellig over Ajax praten jongens @Furrax_NL @L-R-van-kessel_NL @bringdaruckus_NL @FC-Eddie_NL @timeenennaam_NL @DominicM_NL @l0rdShishio_NL @Kagchelland_NL @Mur11_NL @M-A-N-O-_NL @Patje1AFCA_NL @SIRclitjeslikker_NL @henricktje_NL
-
En morgen verwacht ik jullie hier voor AZ, Feyenoord, PSV!
-
Is goed hoor
Ajax speelde niet geweldig, maar wel weer een belangrijke overwinning. Overwintering in de Champions League mag nu niet meer misgelopen worden en we kunnen zelfs nog eerste in de poule worden. Weer een mooi een-tweetje tussen Ziyech en Promes, Echt een heerlijk wapen om te hebben.
-
Nee, het was weer niet om aan te zien in de eerste helft.
Maar het is echt een duidelijke trend. Wanneer Ajax voor staat stoppen ze met voetballen. Ook tegen de kleine ploegjes. Bijvoorbeeld 3-0 bij rust. Je gaat niet door in de tweede helft voor de 10 10 10 maar je stopt met voetballen. Zeer irritant.
-
yassen en boterbloem wilde ik ook nog taggen maar ik weet niet hoe dat moet met spatie in de naam
-
-
een bericht van hem quoten en alles verwijderen behalve zijn naam werkt wel
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
yassen en boterbloem wilde ik ook nog taggen maar ik weet niet hoe dat moet met spatie in de naam
yassin*
-
Gecondoleerd met Feyenoord en met PSV ️
-
Zwaar teleurstellende avond in de Europa League. AZ toch nog mooi een punt na de rode kaart, van Feyenoord mogen we niet veel meer verwachten dan dit en PSV heeft het lek nog altijd niet boven.
-
PSV weer schandalig! Na de aanrandingen in het progamma de Villa , gisteren op RTL 7 een verkrachting van 11 PSV'ers..Man man man wat een schande voor het Nederlands voetbal.
Feyenoord heeft denk ik maximaal gepresteerd, gelukkig hebben ze nog gelijk gespeeld.
Het gelijkspel van AZ stond ik te kijken, ik had verwacht dat ze makkelijk zouden winnen .
Gelukkig is AZ (verdiend) door in de poule, nu hopen op een mooie loting en weer een stunt richting de kwart/halve finale.
Mocht Ajax het helaas niet gaan redden tegen Valencia maken zij wel een uitstekende kans om de EL te winnen. Al haal ik liever de kwartfinale CL met Ajax.
-
Als Feyenoord maximaal had gepresteerd hadden ze hun thuiswedstrijden tegen Young Boys en Glasgow Rangers wel gewonnen en dat is niet het geval geweest. Ondermaats dus.
-
Slim .
-
Wat?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Wtf waar is mijn quote???
-
Slim .
-
@M-A-N-O-_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Wtf waar is mijn quote???
Oeps het was een reply
-
@M-A-N-O-_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Slim .
weet ik ik ben ook heel slim
-
4e jaar op rij dat PSV voor de winterstop is uitgeschakeld in Europa. Misschien kan de KNVB PSV maar beter gewoon uitschrijven bij de UEFA en ticket eens aan een andere ploeg geven. Ik weet niet of een Vitesse of Utrecht zich wel met teams van het kaliber Lask Linz kunnen meten maar dit gaat niet veel meer worden ben ik bang
-
@Scheeftand_NL Heb niet echt iets met Ajax. Al zou dat wel kunnen aangezien Anderlecht mijn club in BE is en een band heeft met Ajax. Volgde vroeger beetje PSV, ondertussen is dat weg en ben ik gezakt tot MVV.