1 April
-
Heeft er iemand vandaag nog ergens een goede 1 april grap uitgehaald?
Hier hebben we in het verleden natuurlijk de scout naar Antartica gehad , de belchinees en nog een aantal 1 april grappen.
Pathe (Bioscoop) is bijvoorbeeld vandaag opzoek naar 3d Lenzen testers.
Via AD een mooi overzicht van de marketingafdelingen van de bedrijven binnen NL die met een mooie grap komen:
https://www.ad.nl/binnenland/dit-zijn-de-leukste-1-april-grappen~a11958351/
Tevens de reuring die Remia zaait door fritessaus te veranderen in patatsaus zorgt voor de nodige discussie.
-
Of die grap dat je via A-drink of hoe dat slecht spul mag heten. Je moest toen die codes van de achterkant afnemen in ruil voor SK.
-
Ik zei vandaag tegen iemand ( @M-A-N-O-_NL ) dat z'n veters los zaten...
-
...maar dat was helemaal niet zo.
-
Ik heb er geen uitgehaald, maar ik ben door een vervroegde 1 april grap van @Keejos_NL en @peter-osm-master_NL
Peter stuurde een foto van een PM van Jurgen die zei dat Peter naar Kanarifuglene mag komen, dus Peter bevestigt dat hij vanaf 1 april weg is van Crew AGT 8 en 9. Wat blijkt, het was een 1 april grap. En ik ben er goed in getrapt.(PS. ik had peter deze transfer Meer dan gegund)Nou nogmaals aan @peter-osm-master_NL en @Keejos_NL, bedankt
-
@yassin-mansousri_nl said in 1 April:
Ik heb er geen uitgehaald, maar ik ben door een vervroegde 1 april grap van @Keejos_NL en @peter-osm-master_NL in de maling genomen
Peter stuurde een foto van een PM van Jurgen die zei dat Peter naar Kanarifuglene mag komen, dus Peter bevestigt dat hij vanaf 1 april weg is van Crew AGT 8 en 9. Wat blijkt, het was een 1 april grap. En ik ben er goed in getrapt.(PS. ik had peter deze transfer Meer dan gegund)Nou nogmaals aan @peter-osm-master_NL en @Keejos_NL, bedankt
-
Ik zeg altijd maar zo: beter in de maling genomen dan in je kontje genomen.
-
@yassin-mansousri_nl Graag gedaan, heb me kapot gelachen Ook @Keejos_NL bedankt dat je mee wilde werken haha
-
HAHAHAHAHAHAHAHA
-
Echt kapot lachen idd
-
1 aprilgrap van GB is al een tijdje wegbezuinigd toch?
-
Kanarifuglene, now there's a name I haven't heard in a long time
-
@dominicm_nl Deze namen horen we bijna elke dag, ik ga zeggen: Doe mee aan de crewcup, Kanarifuglene League! En nu is ook de inschrijving van de CK bezig.
-
This post is deleted!
-
Idd Domi. Doe eens mee!!
-
@furrax_nl Ik zal ook snel inschrijven als ik jou was, Gianni je hebt nog 27 dagen!!! Snel inschrijven dus!!
-
Anders ben je telaat voor de CK
-
Geen slots vrij. CK? Geen interesse in.
-
@furrax_nl Je hebt 20 mensen. Niet geïnteresseerd in de CK