Speler verkocht?
-
Ik speel in mijn 4e slot de Kanarifuglene en ik zie dat Payet verkocht is.
Maar Payet is 101 en die ga ik echt niet verkopen. Toch is dat gebeurt wat ik heeeeeeel raar vind -
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 17 april verkocht
Team: Fulham
Competitienummer:* geen idee
Server: Thierry
Screenshot(s): Geen idee of het nu moet
Welk apparaat: Of PC site of Android
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser: SiteMerk + type toestel: Samsung S7 Egde
OS (besturingssysteem) Versie:
OSM App Versie: 3.4.27.3 -
Toen jij Payet had verkocht was hij geen 101 in ratings, maar veel minder. Jouw Payet was maar 18 miljoen in waarde. Tegenwoordig 'traint' de engine ook spelers, waardoor ze met veel hogere ratings op de transferlijst kunnen verschijnen. Dat is ook met Payet gebeurd. De Payet die Wolverhampton Wanderers kocht is 36 miljoen in waarde en heeft dus een flinke boost in ratings gekregen.
Hier is dus niets aan de hand.
-
@fc-eddie_nl Oke, maar ik weet dat Payet gewoon te goed was om te verkopen(de beste spelers verkoop ik niet). 96 ofzo.
Dat hij nu 36 miljoen in waarde is maak niet eens het verschil uit. Ik heb spelers gehad die een mindere waarde hebben maar toch beter dan de ander zijn duss.
Maar ik snap niet hoe het komt hoe Payet verkocht is. Hij was 1 van de beste middenvelders in mijn team, en die verkoop ik niet.
-
Voorbeeld in ML:
-
wat is er nou precies gebeurd dan?
-
Ik snap niet wat je bedoeld. Als je payet verkocht hebt voor 36 miljoen, dan is dit mogelijk. 36 miljoen is zelf het niet het maximum.
Ook al is hij 1 van de beste van je team, dit maakt toch niet uit als hij op de transferlijst staat?
-
Ik vind het wel raar dat Payet(toen was die bij mij 97 ofz) verkocht is.
Maar het zal misschien wel iets verkeerds hebben gedaan -
Heb je die op de transferlijst geplaatst? En ja, voor hoeveel?
-
This post is deleted! -
Payet is op 17 april verkocht voor 45,9 miljoen aan Valencia tijdens een gewone worker dus hier is niks aan de hand.
Je zal hem echt zelf wel op de transferlijst hebben gezet.
-
@wooper_nl Ik denk dat ik hem in heb gezet, zou dan een fout van mij geweest zijn.
-
Denk inderdaad ook dat de verkeerde speler op de TL was gezet, dus bij deze sluit ik dit topic.