Examens
-
De examens gaan binnenkort weer van start, wie van jullie zitten inmiddels te blokken om je papiertje binnen te halen?
En voor de ervarenere managers, wie van jullie heeft er voor de klas gestaan het afgelopen jaar om je leerlingen voor te bereiden?
-
Ik ga pas volgend jaar examens doen.
Terwijl Heel Nederland in Mei beginnen met examens, heeft mijn school besloten om in April(voor de meivakantie dus) al te beginnen met examens
-
Ah wat zielig, wordt je weer benadeeld, jij wordt flink benadeeld hier in Nederland.
Eerst benadeeld de KNVB je al door het speelschema in de Eredivisie aan te passen en nu doet je school het ook.Ik zal het niet accepteren hoor als ik jou was..
-
@patje1afca_nl
Het leven van een Feyenoorder gaat niet over rozen. Besef ff dat hij pas een kampioenschap heeft meegemaakt en nog minimaal 15 jaar moet wachten op de volgende.Ot: examens zijn voor mij gelukkig long time ago. Denk wel aan de complete voedselpakketten waar iedereen hier mee aankwam. Bami / nasi dingen en alles
-
@bringdaruckus_nl said in Examens:
@patje1afca_nl
Het leven van een Feyenoorder gaat niet over rozen. Besef ff dat hij pas een kampioenschap heeft meegemaakt en nog minimaal 15 jaar moet wachten op de volgende.Ot: examens zijn voor mij gelukkig long time ago. Denk wel aan de complete voedselpakketten waar iedereen hier mee aankwam. Bami / nasi dingen en alles
Dan wacht ik wel 15 jaar voor de 2e kampioensschap die ik ga meemaken van mijn leven
-
Dat kunnen dan niet de landelijke/centrale examens zijn maar de schoolexamens waar jij op doelt?
Die heb je toch ook al in je jaar voordat de landelijke examens zijn?
-
@Patje1AFCA_NL Ik kom net achter dat ik jouw crewgenoot ben, ik zit in de talentencrew, crew 9