Reizen
-
Ik ben DGA, Work hard, play hard.
Mijn personeel gaat netjes door en alles is van te voren zoveel mogelijk gemanaged. Telefonisch bereikbaar, laptopje mee just in case.
Volgende week richting Agadir, iemand nog tips?
-
@L-R-van-kessel_NL Ohja ik herinner me weer zoiets. Beveiligingsystemen ofzo toch hahaha.
@DominicM_NL nice je hebt een planning. 3 weken dus genoeg tijd om volop te vreten. Ik vind Cronuts ook lekker trouwens, weet niet of je het kent? Lidl had ze ff en ik was fucking blij terwijl ik nooit naar Lidl ga. Anyways DKSdonuts verkoopt ze. Dit dus: https://www.instagram.com/p/B33fDjiJjoL/ Die met Oreo is kaulo lekker. Ook gekke dingen zoals Churro Cinnamon verkopen ze. Het checken sws wel waard.
Ook fan van Bubba Gump. Zitten op redelijk wat plekken aan de westside en south. Heerlijke shrimps en Insta/Snapwaardige cocktails. Moet je ook echt ff checken. fucking veel zin in nu ik dit typ hahaha, wil gewoon zelf weer boeken.
-
@bringdaruckus_NL lol ik heb altijd hetzelfde als ik over eten praat. Heb een Lidl naast de deur dus kan morgen wel even kijken!
Santa Monica moet ik sowieso eigenlijk wel even langs denk ik (zie dat DKSdonuts daar zit). Word iig blij van de foto's op de menukaart. Santa Monica staat niet op m'n planning maar is natuurlijk een bekende plek en maar een klein uitstapje vanuit LA. Ben trouwens seafood ook meer gaan waarderen de laatste tijd dus Bubba Gump noteer ik ook, dank weer haha
-
net als venice beach trouwens. Mjaa is wel wintertijd
-
Ah ik heb een tour van zes uur langs o.a. Santa Monica & Venice Beach zie ik, dus kom er sowieso hah
-
@DominicM_NL bespaar je de moeite, Lidl verkoopt ze inmiddels niet meer. Daarom zei ik ''had ze ff''.
Ohja Howlins Rays, heeft heerlijke kip. Echt lekker pittig. Ik ga alleen bijna nooit omdat het zo lang duurt. Je moet sws echt ff chicken en waffles eten hoor. Je kan niet steeds naar USA gaan en dat niet eten.
-
najaa ik ken chicken en ik ken wafels, wat maakt het zo bijzonder als ze samengaan?
-
@DominicM_NL de combi hahaha. Zout, pittig, zoet. Dat doet het hem. Als je een keer echt goeie chicken en waffles hebt gehad ga je me snappen
-
tagging @bringdaruckus_NL donut bar in san diego was vandaag DICHT
-
@DominicM_NL said in Reizen:
tagging @bringdaruckus_NL donut bar in san diego was vandaag DICHT
Shit man, ben je daar maar een dagje? Dksdonuts al geweest?
-
Jaa was er alleen gisteren. DK donuts is me niet meer gelukt. Had ik willen doen in Santa monica maar ik ben steeds op pad met andere mensen die ik hier leer kennen. Dan ben je toch minder bezig met het afwerken van je eetlijst. Je had gelijk over chicken & waffles tho. Dave & busters is goeie
-
Zit nu in de bus naar San Francisco. Kijken wat ik daar nog kan afvinken qua eten. Moet nog steeds popeyes legendarische chicken sandwich eten
-
Santa Monica pier droomplek. Kan het iedereen aanraden als je kunt gaan met iemand, je hebt een prachtige dag
-
Foto's?
-
@DominicM_NL jammer van dksdonuts. Was sws bij je in de smaak gevallen. Ja Chicken en waffles is gwn liefde man. Heb je die cinnamon pancakes bij Denny’s nog kunnen proberen?
-
@Scheeftand_NL
https://imgur.com/a/z1S4YGYBovenste twee zijn San Francisco en San Diego, de rest is LA. Ben niet zo'n fotomaker, heb niks van santa monica bijv.
@bringdaruckus_NL Thx voor de reminder! was denny's beetje vergeten maar heb vanavond wat tijd te doden, dus als er niks tussendoor komt doe ik dat vandaag
-
Dat eten ziet er echt lekker uit man 🤪
-
@DominicM_NL ah ik zie dat je niet alleen mijn eettips opvolgt maar ook mijn activiteiten. Hoe vond je de NBA game?
-
De belangrijkste 2 sterren heb je op de foto Kevin & Donald +1
-
@L-R-van-kessel_NL jaa ik wist meteen dat dat het hoekje met de bad guys is die achterin de klas zitten
@bringdaruckus_NL was een mooie en spannende wedstrijd, helaas had LeBron niet echt z'n dag. Paar mooie acties maar z'n worpen waren matig. Ben ook niet echt fan van de 'sfeer' in zo'n stadion. Ze komen niet verder dan "Let's go Lakers" (in balbezit) en "DE-FENCE" (zonder de bal). Desondanks wel indrukwekkende arena en een toffe ervaring