Reizen
-
Met de reden dat ik de hele wereld over reis maar nog nooit op Texel ben geweest en hoorde dat ze daar voor Nederlandse begrippen nog wel mooie stranden hebben..Groningen is ook een stad waar ik nooit ben geweest. Enschede als eventuele aanvulling omdat een aantal bekende zijn dat daar wel een prettige Valk zit ..Verder zijn het ook geen steden die ik zomaar even aandoe voor mijn lol..maar je moet iets als je niet kan vliegen dalijk..
Daarbij bewust vd Valk omdat je die tot 12uur voor aankomst kan annuleren..het is mijn beste alternatief op dit moment..Mocht de horeca gesloten blijven ga ik uiteraard niet..
-
@L-R-van-kessel_NL Als ik niet kan vliegen rij ik wel keertje naar Parijs ofzo. Ik verwacht niet dat de horeca zolang gesloten blijft, zeker de eethoreca niet. Ik verwacht niet dat ik in juni alweer in Club Blu sta maar uit eten moet tegen die tijd zeker wel kunnen.
-
@L-R-van-kessel_NL Groningen is een aanrader en genoeg keuze in horeca. Vd Valk Hoogkerk neem ik dan aan?
Mocht je enige tips willen dan moet je het maar laten weten
-
@The-Master-Powner_NL Als Mexico niet doorgaat en ik ga naar Grunn vraag ik je zeker even om tips!
@bringdaruckus_NL En als Blu opengaat is het de vraag voor hoelang ze open mogen blijven ..
-
@L-R-van-kessel_NL Mexico is in juni toch al gepland? Dat kun je wel vergeten.
-
Ja een hele kleine kans dat er in juni vakanties gevierd gaan worden, indien de reis naar Mexico word geannuleerd ga ik nog wel onderzoeken wat er wel mogelijk is..
Wel balen, het was de bedoeling om daar mijn Dirty Thirty te vieren bij o.a. Hooters..Ook met een aantal vriend(inn)en die over zouden komen naar Cancun om het te vieren..
-
@L-R-van-kessel_NL Ja ik heb me er al bij neergelegd dat vakanties de komende 3 maanden niks wordt. Na die tijd maar dubbel en dwars inhalen. Misschien neem ik deze zomer wel helemaal geen vakantiedagen op
-
@bringdaruckus_NL
Ja opnemen zou ik sowieso ook niet doen.Ik heb gisteren mijn reisagent alvast een optie laten nemen op een reis voor 2 weken naar Zanzibar in november. Daar heb ik 2 weken de tijd voor om over te beslissen. Ik wacht namelijk even de maatregelen op 21april af, al vraag ik me ook af wat ik te doen heb in Mexico als je daar verder je resort ook niet af mag als het uberhaupt al open is.
Mochten plots de grenzen in Europa toch weer opengaan pak ik wel een last minute ergens heen..
-
@L-R-van-kessel_NL hahaha jou reisagent komt nu echt goed van pas. Als ik zie hoe streng ze in Frankrijk, Spanje etc zijn verwacht ik daar niks van. Denk dat je nog eerder Amerika inkomt omdat Trump zijn hotels gevuld wil zien
-
Ja dit is daar wel een mooi voorbeeld waarom ik van zo'n man zijn diensten gebruik maak. Als ik ook de verhalen hoor van iedereen die achter de luchtvaartmaatschapijen/hotel(keten)s, reisorganisaties aanzitten ben ik blij dat ik het met één belletje of appje regel.
Ik ben eergisteren overigens gebeld door RIU vanuit het hoofdkantoor in Spanje voor een onderzoek met de vraag wat zij aan der service konden verbeteren als de Corona-maatregelen worden versoepeld. Daarbij heb ik mijn mening gedeeld en kreeg ik als dank 2 nachten 'gratis'overnachten naar keuze in de toekomst, zonder dat ik dit vooraf overigens wist.
-
@L-R-van-kessel_NL Lekker hoor, dat zijn de betere beloningen ipv kans op een vvv bon twv 20 euro. Slim van dat hotel dat ze deze tijd benutten voor onderzoek
-
Nou de eerste reis komt er weer aan! Net voor het weekend even 3 dagen Berlijn geboekt.
3 dagen naar RIU Plaza Berlin in de Presidentiel Suite Inmiddels had ik zoveel RIU punten verzameld dat ik er 3 nachten voor € 0,00 kan verblijven i.p.v. €1.400,00
Even crossen over de Autobahn volgende week, Berlijn in alle 'rust' bekijken en helemaal los in de suite met het vrouwtje. Volgende week ben ik dus nauwelijks tot niet hier te vinden.
Weet iemand van jullie of de restaurants langs de weg in Duitsland open zijn, ik stop namelijk bij het tanken altijd zeer graag voor zo'n simpele Duitse worst langs de weg.
-
Gisteren het Holocaust monument bezocht, de afwezigheid van andere toeristen maakte het heel indrukwekkend. Er liep werkelijk NIEMAND anders..het was er muisstil..heel onbeschrijfelijk.
Ik ga weer verder Berlijn verkennen en tot van de week heren (en dame).
-
Leuk je te horen man. Enjoy!
-
@L-R-van-kessel_NL said in Reizen:
Gisteren het Holocaust monument bezocht, de afwezigheid van andere toeristen maakte het heel indrukwekkend. Er liep werkelijk NIEMAND anders..het was er muisstil..heel onbeschrijfelijk.
Ik ga weer verder Berlijn verkennen en tot van de week heren (en dame).
Kan me voorstellen dat het dan nog indrukwekkender is dan met alle toeristen. Komt alles nog wat harder binnen.
-
Nou USA is canceled in heel 2020 dus. Ik ga deze zomer geen vakantiedagen opnemen. Zero behoefte om met een mondkapje overal heen te gaan
-
@bringdaruckus_NL snap ik. Als je overal met beperkingen zit en met een mondkapje moet lopen, kan je het ook niet echt vakantie noemen.
Ik hou de reisadviezen in de gaten. Zou graag toch nog ergens op vakantie willen eigg.
-
Berlijn zit er inmiddels weer op, ik kreeg van de week nog een souvenir thuisgestuurd : Buschgeldbescheid. Leuke foto, het boetebedrag is alleen nog onbekend..
Wij zitten nog te kijken of we tussendoor nog even wegkunnen (Vriendin krijgt minder makkelijk vrij op der werk de aankomende periode) want november naar Zanzibar duurt nog zo lang(131 dagen).
Voor de zekerheid een weekendje Groningen via vd Valk gereserveerd mocht het dan lekker weer zijn.Wel heb ik vandaag de zomervakantie voor 2021 vast laten leggen , Cancun..omdat het dit jaar niet door is gegaan nu volgend jaar dezelfde datum. Enig verschil is dat ik er dan niet mn Dirty Thirty kan vieren maar mn 31e bij Hooters.
Vreemd genoeg was het nu zelfs €200,00 voordeliger. -
beter colombia, gratis neuken voor elke westerling daar, echte aanrader.
-
Oeh nice! Lekker is dat altijd.