Reizen
-
verbaast me echt niks dat van shark reef
-
@dominicm_nl hahaha ja maar verder best leuk om eens een keer te doen. Het is wel mooi. Ben ook naar Seaworld geweest voordat alles werd verboden door dierenactivisten.
-
@DominicM_NL kfc USA heeft iets nieuws.
[alt text]https://pbs.twimg.com/media/EEq1Zk6W4AEqhRO?format=jpg&name=900x900(image url)
-
-
enige nadeel is hoe greasy je handen worden als je die donuts vastpakt. Maar worth it
-
@dominicm_nl daar heb je doekjes voor. Zijn maar paar vestigingen tot nu toe dus ff opzoeken voordat je blij een KFC binnenloopt en een teleurstelling oploopt. Zitten nu in de testfase maar schijnt wel goed te lopen.
In de USA spreken ze nu over een chicken war tussen de fastfoodketens
-
ja man, mag toch hopen dat de chicken sandwich van popeyes terug is als ik er weer ben
-
Heart attack donut
-
@dominicm_nl van mij mag er een complete war komen waarin Popeyes en KFC het beste in elkaar naar bovenhalen.
@L-R-van-kessel_NL hahaha ik hou van junkfood. Hoe ongezonder hoe beter.
-
Afgelopen weekend zat ik in Houten bij : Bij Teus..
Het tegenovergestelde van Fastfood, 6 gangen , de chef heeft ons verrast met mooie gerechten van een hele rits aan ingredienten waar je normaliter niet aan denkt of niet combineert. Een aanrader tussen alle fastfood door.M.b.t. Fastfood had ik laatst een Chicken Filet burger van de Verhage, ik was super sceptisch toen ik het voorgeschoteld kreeg en was eigenlijk beledigd toen iemand het aan me gaf..maar uiteindelijk was ik zeer positief verrast!
Verrast dat er Uberhaupt iets eetbaar is van de Verhage maar ook dat het in de buurt komt van de Nederlandse KFC..Genoeg daarover, ik moet mijn hotel voor NY nog gaan boeken (eind maart)..hebben jullie tips? Zelf ben ik er door diverse tips nu wel achter dat ik een hotel bij Times Square moet hebben..En dat er een speciale MC Donald zit op Broadway waar je goud bestek krijgt?
-
@l-r-van-kessel_nl die McDonalds heb ik gemist dan Hotel op Times Square heeft veel voordelen, maar de gebouwen zijn daar enorm opgekropt. Je zult dus een erg kleine kamer krijgen voor 70/80 euro per nacht ofzo. Als je alleen bent, is dat niet per se een probleem. Met z'n tweeën is het wel heel klein. Ik zat in Pod Hotel, middenin Times Square, was behalve de kleine kamer een prima hotel. Erg schoon, leuke bar. Maar geen zwembad en ook geen serieus ontbijt
-
@L-R-van-kessel_NL said in Reizen:
Afgelopen weekend zat ik in Houten bij : Bij Teus..
Het tegenovergestelde van Fastfood, 6 gangen , de chef heeft ons verrast met mooie gerechten van een hele rits aan ingredienten waar je normaliter niet aan denkt of niet combineert. Een aanrader tussen alle fastfood door.M.b.t. Fastfood had ik laatst een Chicken Filet burger van de Verhage, ik was super sceptisch toen ik het voorgeschoteld kreeg en was eigenlijk beledigd toen iemand het aan me gaf..maar uiteindelijk was ik zeer positief verrast!
Verrast dat er Uberhaupt iets eetbaar is van de Verhage maar ook dat het in de buurt komt van de Nederlandse KFC..Genoeg daarover, ik moet mijn hotel voor NY nog gaan boeken (eind maart)..hebben jullie tips? Zelf ben ik er door diverse tips nu wel achter dat ik een hotel bij Times Square moet hebben..En dat er een speciale MC Donald zit op Broadway waar je goud bestek krijgt?
hahaha, ik open zo wel een algemeen food topic Nederland zodat we het hier bij buitenlands food en reizen houden. Heb die McDonalds nooit gezien, heb er zelfs nooit over gehoord. In Engeland heb je wel zoiets maar wist niet dat er in Amerika ook zoiets was
-
@bringdaruckus_NL niet nodig, we hebben de SKHF café
-
Het is geen NY geworden, besloten om dat in 2021 te combineren met een rondreis aldaar.
Het is nu geworden:
November -> Agadir (week)
December -> Parijs (lang weekend)
Januari -> Boedapest (midweek)
Maart -> Rome (midweek, hotel om de hoek bij de Trevi fontein)
Juni -> Cancun (2weken)April vermoedelijk nog even ergens in de UK een wedstrijd bezoeken.
Mei maandje niksIemand tips voor Rome of Boedapest qua must see/eat/do of juist niet doen ?
-
@L-R-van-kessel_NL damn hoeveel vakantiedagen heb jij wel niet?
-
VS geboekt: 23 december t/m 13 januari. LA -> San Francisco -> Dallas -> Houston, met in ieder geval een uitstapje naar San Diego en misschien nog naar andere plekken als ik me een dagje verveel. Don't worry Delano ik heb alle voedseltips genoteerd, Donut Bar krijgt sowieso een bezoekje in San Diego
-
Ik ben DGA, Work hard, play hard.
Mijn personeel gaat netjes door en alles is van te voren zoveel mogelijk gemanaged. Telefonisch bereikbaar, laptopje mee just in case.
Volgende week richting Agadir, iemand nog tips?
-
@L-R-van-kessel_NL Ohja ik herinner me weer zoiets. Beveiligingsystemen ofzo toch hahaha.
@DominicM_NL nice je hebt een planning. 3 weken dus genoeg tijd om volop te vreten. Ik vind Cronuts ook lekker trouwens, weet niet of je het kent? Lidl had ze ff en ik was fucking blij terwijl ik nooit naar Lidl ga. Anyways DKSdonuts verkoopt ze. Dit dus: https://www.instagram.com/p/B33fDjiJjoL/ Die met Oreo is kaulo lekker. Ook gekke dingen zoals Churro Cinnamon verkopen ze. Het checken sws wel waard.
Ook fan van Bubba Gump. Zitten op redelijk wat plekken aan de westside en south. Heerlijke shrimps en Insta/Snapwaardige cocktails. Moet je ook echt ff checken. fucking veel zin in nu ik dit typ hahaha, wil gewoon zelf weer boeken.
-
@bringdaruckus_NL lol ik heb altijd hetzelfde als ik over eten praat. Heb een Lidl naast de deur dus kan morgen wel even kijken!
Santa Monica moet ik sowieso eigenlijk wel even langs denk ik (zie dat DKSdonuts daar zit). Word iig blij van de foto's op de menukaart. Santa Monica staat niet op m'n planning maar is natuurlijk een bekende plek en maar een klein uitstapje vanuit LA. Ben trouwens seafood ook meer gaan waarderen de laatste tijd dus Bubba Gump noteer ik ook, dank weer haha
-
net als venice beach trouwens. Mjaa is wel wintertijd