Update OSM
-
Ik constateer zojuist dat het scoreboard is geupdate, ik moet zeggen dat dit voor mijn gevoel weer goed in de buurt komt van het ouderwetse scoreboard qua spanning.
Top gedaan!Wat is jullie mening erover (voor degene die nog spelen)?
- Nee ik post dit niet als mod maar als osm'er
-
Ik vind het geweldig dat het weer terug is via de vaste computer! Ook omdat ik world niet via de app speel thnx daarvoor mooie update dikke
-
Nog niks gemerkt. Ik speel voornamelijk via de app.
-
Mooie update, ziet er ook lekker strak uit! Na al het negatieve vind ik dat GB eindelijk wel weer een applaus mag krijgen voor dit staaltje werk! Goed Bezig!
-
Ziet er goed uit!
-
@furrax_nl
Het is de moeite waard om weer in te loggen op de desktop
-
Scorebord op de pc gaat mij veel te snel, dus ik skip m. Op de app kijk ik alleen bij topwedstrijden, zoals bekerfinale.
Scorebord van vroeger was vele malen beter en uitgebreider. Snap niet dat het zo ingewikkeld is om een beetje variatie aan te brengen in de doelpunten: keepersfouten, rebounds, schoten die aangeraakt worden, misverstand achterin, lobjes, twee spelers die de keeper uitspelen, voorzetten die erin waaien, afgekeurde goals, scherpe voorzet die niet/wel wordt aangeraakt en erin gaat, doelpunten na het uitkappen van verdedigers/keeper, doelpunt na schijnbeweging/nepschot, bal die blijft hangen in de 16 etc. etc.
-
@timeenennaam_nl De match experience op de PC wordt nog verbetert
-
Nee vind het niks. Met het snellere internettijdperk zijn ook mijn verwachtingen meegegaan. Ik ben ongeduldig en wil het gewoon meteen zien
-
Hoe zag het scorebord van vroeger er nu weer uit? Ik kan het me niet meer voor de geest halen haha
-
Indrukwekkend
-
@timeenennaam_nl het publiek was tenminste wel te horen