Competitie Bug?
-
Beste OSM,
Ik ben sinds lange tijd weer een competitie begonnen en heb deze afgemaakt met veel plezier. Nu zag ik alleen tijdens het seizoen al dat ik volgend seizoen weer dezelfde club zou zijn en hiervoor een nieuwe competitie zou aanmaken.
Uiteraard wilde ik graag een andere competitie starten in plaats van nog een jaar de Eredivisie met exact dezelfde club.
Op dit forum had ik ergens gevonden dat ik dit door een bug in het spel de competitie niet meer kon veranderen tijdens het seizoen als deze al gekozen was. Een beetje balen want ik heb er natuurlijk wel voor betaald.
Nu wilde ik ontslag nemen met mijn nieuwe team en gewoon weer een nieuwe competitie aanmaken. Ik zie nu alleen dat ik dan de 4 voorbereidingsdagen ook nog eens moet afwachten.... Kunnen jullie alsjeblieft voor mij de competitie ongedaan maken? Ik heb deze namelijk nooit zo willen starten... Ik wil graag een andere competitie starten met een nieuw team.
Alvast bedankt!
-
Tip voor de volgende keer: Als je competitie bijna klaar is en je wilt hem verlengen, meld het dan op het Forum. De moderators kunnen je helpen zodat je alsnog met een Andere competitie kan verlengen.
-
Beste
We kunnen niet zomaar een competitie ongedaan maken en opnieuw laten starten.
Volgende keer: De instellingen goed bekijken en aanpassen indien nodig.
Ik zie dat je nog 3 slotjes over hebt, misschien kan je daar je nieuwe geplande competitie starten?Mvg
-
@wooper_nl Bedankt voor de snelle reactie!
Julie hoeven voor mij geen nieuwe te starten. Ik maak zelf wel weer een nieuwe aan. Zouden jullie deze competitie ook niet kunnen verwijderen voor mij?
Ik ga er namelijk toch niets mee doen. Ik moet anders weer 4 dagen wachten tot ik ontslag kan nemen.
Zijn jullie trouwens nog van plan om deze bug te fixen? Het liefst speel ik natuurlijk gwn meteen achter elkaar door (net als vroeger).
Don
-
@donedwardpico_nl said in Competitie Bug?:
Nu wilde ik ontslag nemen met mijn nieuwe team en gewoon weer een nieuwe competitie aanmaken. Ik zie nu alleen dat ik dan de 4 voorbereidingsdagen ook nog eens moet afwachten.... Kunnen jullie alsjeblieft voor mij de competitie ongedaan maken? Ik heb deze namelijk nooit zo willen starten... Ik wil graag een andere competitie starten met een nieuw team.
Alvast bedankt!We gaan geen competities verwijderen. Je kunt je keuze niet meer wijzigen als er bosscoins voor betaald zijn.
-
@joost-sœter_nl Dat is balen. Oke dan wacht ik 4 dagen en neem ik ontslag...
Gaan jullie die bug nog wel fixen? Voorheen kon ik altijd nog een team veranderen voor het volgende seizoen als ik in de competitie bezig ben. Als ik nu op moderator tools -> 'wijzigen' klikte kon ik alleen mijn instellingen wijzigen maar niet meer mijn team+competitie.
Dit kon altijd, ik was verbaasd dat dit nu niet meer kan.
-
Wanneer de Bosscoins zijn betaald, dan staan deze instellingen vast en kunnen niet meer gewijzigd worden.
Als je bepaalde instellingen niet kon wijzigen terwijl je de Bosscoins nog niet betaald had, dan lijkt het er op dat je last had van een bug. Dit is echter geen algemene bug, dus dat is niet iets dat zo maar even opgelost gaat worden. Mocht je hier weer eens last van hebben, dan zal je dit op tijd moeten melden zodat we dit door kunnen spelen naar Gamebasics. Maak dan een nieuw topic aan en vul het bugtemplate zo volledig mogelijk in inclusief screenshots van de moderator-instellingen.
Aangezien we hier verder niets mee kunnen doen nu, zal ik dit topic sluiten.