Scout bug?
-
Managernaam: Ola Schatkistje
Clubslot: slot 3
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 14:34 10-05-19
Team: Sint Truiden VV
Competitienummer: 4354058
Server:Thierry
Screenshot(s):
Welk apparaat: PC browser/Android appBug/Fout stap voor stap beschrijving:
In zowel deze competitie als in mijn overige 4 competities komt de scout niet met spelers conform de criteria. Het viel me eerst op in de Crewcup waardoor in het verder ben gaan testen. Rechts in de afbeelding staan de criteria, ik heb verschillende variaties uitgeprobeerd waarbij ik een van de criteria blanco heb gelaten. Helaas komt de scout met compleet andere nationaliteiten en competities. Alle overige teams zijn gecontroleerd of gewenste spelers niet eerder gescout zijn. Dit heb ik zowel via android getest als op de pc via google chrome. Het gaat om 8 scouts welke verhinderen de juiste criteria te gebruiken wat mij doet denken aan een systeemfoutje ipv pech bij het scouten.Overige opmerkingen:
Merk + type toestel: Samsung galaxy s7
OSM App Versie: 3.4.28
Vriendelijke groet,
Stijn
-
Er zijn drie Braziliaanse spelers uit de Braziliaanse competitie die aan die criteria voldoen.
Everton - Gremio
Pedrinho - Corinthians
Rodrygo - SantosIk neem aan dat deze drie spelers niet toevallig op de transferlijst van de crewcup comp. staan?
-
Inderdaad, ook crewgenoten hebben deze scout proberen weg te sturen, ook zonder resultaat. Deze 3 spelers staan niet op de tansferlijst en zijn ook niet reeds gekocht door een andere manager.
-
Ik heb het probleem doorgegeven aan Gamebasics. Voor nu zullen we moeten afwachten.
-
@fc-eddie_nl Top, bedankt voor de moeite!
-
@ola-schatkistje_nl
Er blijkt inderdaad sprake te zijn van een bug.
Wanneer spelers op de TL komen of in de scout verschijnen dan kunnen ze daarna niet meer op de TL komen of opnieuw gescout worden, ook als ze in eerste instantie niet uit de scout gekocht zijn.Gamebasics is bezig om dit probleem te fixen.
-
Probleem zou opgelost moeten zijn. Zou je willen bevestigen dat de scout terugkomt met de juiste spelers?
-
Geen reactie, dus tijd om dit topic te sluiten