Chat weg?
-
Beste devs,
Ik wou graag even weten wat hier de bedoeling van is, eerst wordt er aangegeven de chat te verbeteren. Nu verwijderen jullie de chat en zeggen jullie zoek het maar uit? Ga maar naar Discord of Whatsapp? Waarom doen jullie dit? Wat is de reden hierachter?
-
Uit een recente enquête was gebleken dat er nauwelijks gebruik werd gemaakt van de crewchat en dat veel crews de voorkeur prefereren aan communicatiemiddelen als WhatsApp en Discord. Dit is dus de reden dat de oude crewchat is weggehaald. Zie onderstaand topic voor meer informatie daarover.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/42928/crew-chat-update
-
Bedankt voor uw reactie
-
Alleen jammer dat leden die geen WhatsApp willen nu niet meer kunnen communiceren. Het forum is ook al weg. Maak eens werk van hoe kunnen we weer mensen op het forum krijgen ipv nutteloze updates.
-
Is dit de bedoeling om spel beter te maken !!!! ik kan met mijn crew niet meer chatten want ik heb geen pc-gsm voor apps,ben baas en hoe kan ik mijn crew nu leiden, geef ons de gewone chat weer. Dus dringend een oplossing hiervoor,spel eerlijk houden he tegenover iedereen. mvg
-
Het heeft geen zin om telkens een nieuw topic hieromtrent te openen. Er is communicatie met GB hierover. Topics met ditzelfde onderwerp zullen meteen afgehandeld en gesloten worden.