Training vraagjes
-
Ik heb een paar vraagjes over training:
- Kan iemand mij vertellen hoeveel % van een level een 18-jarige ongeveer traint hoeveel % van een level dat voor een 22-jarige is? Ik moet voor mijn team een keuze maken tussen een 18-jarige die nog niet zo ver ontwikkeld is of een 22-jarige die al 7 punten verder is.
- Ik begrijp dat de 2e training binnen dezelfde simulatieronde minder effectief is (dus als je 's avonds na de wedstrijd traint en de volgende ochtend dezelfde speler opnieuw training geeft), kan iemand mij aangeven hoeveel % dit verschilt? En geldt hierbij het moment dat de training wordt opgestart of het moment dat de training wordt afgerond wanneer een speler tijdens de wedstrijdtijd (ik zit in de voorbereiding) een training volgt?
- Ik zie dat er een weekend event is waardoor oudere spelers sneller trainen. Is dit iets eenmaligs of komt dit ieder weekend terug? En vanaf welke leeftijd valt een speler onder dit event? Het lijkt erop dat mijn 34-jarige keeper nu sneller traint dan mijn 24-jarige middenvelder.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
-
Dit is iets dat je zelf zal moeten uitzoeken. Jij bent de manager, dus je zal voor jezelf moeten gaan bepalen wat jij belangrijker vindt.
-
Dit geldt op het moment dat je de training afrond
-
Vrijwel elk weekend is er een event, maar die verschilt per week. Hier kun je zien welk event er voor het weekend plaats gaat vinden. Vooral spelers die 30 jaar of ouder zijn krijgen de grootste boost van dit event.
-
-
Is er iemand anders die wel iets meer wil vertellen over de verminderde effectiviteit van een 2e training binnen 24 uur en/of het verschil tussen 18 en 22 jaar?
Ik wil het spel voorlopig zonder te scouten spelen, dus moet ik het doen met de spelers die vanzelf op de transferlijst verschijnen.
-
Mocht iemand uit de community dit weten en het met je willen delen, dan kan deze je een PM sturen. Dit zijn dingen die gebruikers zelf moeten zien uit te vogelen. Bij deze sluit ik dit topic.