foute Notificaties
-
Hallo.
Ik heb nu 2x foute Notificaties gekregen. 2 dagen terug zou de scout terug zijn gekomen. Vandaag zou de verbouwing klaar zijn.
Het probleem: De tijdstip dat ik hem kreeg, was niks klaar. Ik heb ook onder andere van KF Tirana(S1, Joost Sœter in Albanië), de grap is dat de seizoen die ik met die club speelde al klaar was.
Ik speel nu nog met 3 slots: Boreham Wood(S2, Crewcomp van OSM legendz, van de talentencrew. OSM Legendz Talents), KV Oostende(S3, Crewcomp van mijn crew crew 8 en crew 9) en Kilmarnock(S4, Kanarifuglene) -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
-
Graag even nog even aangeven wat je merk + type toestel is, de versie van het besturingssysteem en de versie van de OSM app, dan kan ik het probleem met de notificatie van KF Tirana doorgeven.
Wat betreft het te vroeg krijgen van de andere notificaties is dit niet genoeg bewijs. Op het moment dat je zo'n notificatie krijgt, zal je ook zo snel mogelijk een screenshot (met datum + tijdsaanduiding) van de stadionuitbreiding of training moeten maken, zodat het duidelijk is dat deze nog niet afgerond is.
-
@fc-eddie_nl
Samsung Galaxy S7 Edge
Android 8.0.0
OSM versie: 3.4.29Als ik weer z'n melding krijg dan laat ik het zien met de bewijzen die je wilt.
-
Versie 3.4.30 van de Android app gaat aankomende maandag live met wat bugfixes. Laten we even afwachten of je de problemen nog steeds hebt, wanneer je de app kan updaten naar de nieuwste versie.
-
Aangezien er verder geen reactie meer is gekomen, ga ik er vanuit dat sinds de nieuwe versie dit probleem niet meer speelt. Bij deze sluit ik dan ook dit topic.
-
Topic weer open gezet wegens nieuwe info.
-
@fc-eddie_nl Ik laat het rond 10:00 zien
-
Ik kreeg die melding om 13:04, toen ik keek bleek dat niet te kloppen(Screenshot heb ik, maar die zit op mijn telefoon. Ik kan die foto niet uploaden in de les).
Deze competitie is wel voorbij. Maar toch wel vervelend als je z'n melding krijgt en dat het eigenlijk niet klopt. -
-
Ik zal het doorgeven aan Gamebasics.
-
Had je trouwens ook op de pushnotificatie getikt? Zo ja, wat gebeurde er toen? App gecrashed of werd je gewoon doorgeleidt naar de stadion tab? Of misschien iets anders?
-
@fc-eddie_nl Volgens mij had ik erop geklikt. Ik kwam gewoon normaal in de App terecht, Maar waar weet ik niet meer.
-
Dit soort 'lokale' pushnotificaties gaan puur op basis van de starttijd dat de gebruiker deze instelt via de app. Volgens Gamebasics komen deze 'foute' notificaties dan ook alleen doordat je bijvoorbeeld de data van je telefoon wijzigt of proxies gebruikt om via andere landen (met andere tijdzones) in te loggen. Door deze dingen raakt de eindtijd van deze 'lokale' notificaties in de war en dat leidt dus tot een foute pushnotificatie.
Het beste wat je nu kunt doen is om alle app data te verwijderen en daarna de OSM app te verwijderen en weer opnieuw op te starten. En uiteraard bovenstaande dingen niet te doen.