Crewpage
-
Was bezig met de crewpage aan te passen. Bij bron moet ik al de pagina vergroten en dan heb ik alqnog een veel te smal kader om aan te passen. En alles blijft nu haperen en zie ik geen crewpage meer.
Wanneer worden deze problemen eens aangepast? Sinds het slechte OSM 3.0 zijn er meer bugs dan nuttige updates...
-
*alsnog
Blijkbaar kan je nu maar na 5 minuten je bericht aanpassen? Schaf dan dat hele 'aanpassen' dan af want dit is weer de zoveelste update die faalt...
-
Crewpage is volledig weg. Enkel in instellingen te zien...
En zoveel plaats heb je om aan te passen...
-
Belachelijk.
-
Als ik op profiel staat verdwijnt alles. Dus ook geen optie rechts om naar het forum te gaan. Pas als ik op Leden druk komt het terug die optie. En als ik karakters toevoeg op de page blijft het aantal staan op 7888...
-
@furrax_nl
Er is wel een limiet aan aantal karakters dat de crewpagina aankan. Ik weet niet precies wat de limiet is en of dat hier mee te maken heeft.
-
@furrax_nl
En de crewpage aanpassen lijkt mij trouwens ook wel het handigst om via de website te doen. Groter scherm enzo
-
@fc-eddie_nl Limiet is 50000.
-
@fc-eddie_nl Zie WhatsApp.
-
Opgelost. Ergens een foute code ingeslopen. Nu misschien een idee om 'het aanpassingvak' groter te maken.
-
Closing time dus