De Slechtste film ooit (Bioscoop)
-
N.a.v. een bioscoopbezoek onlangs kwam ik op het idee om naar jullie slechtste film ooit te vragen.
Ik ben namelijk naar Once upon a time in Hollywood geweest met een sterrencast (DiCaprio,Pitt,Al Pacino & de mooie Margot Robbie...film van Tarantino).
2 uur en 35 minuten lang echt 0..de laatste 5 minuten hadden nog iets van Tarantino maar waren het wachten zeker niet waard.
Nummer 2 op mijn lijst is Cabin in the Woods.
Dat moet een jaar of 15 geleden geweest zijn dat die draaide in de bios..Wij waren met een paar vrienden na afloop van een film(geen idee meer welke) weer een andere zaal ingegaan om nog een film te kijken..Typische horrorfilm met bizar slechte en voorspelbare scenario's..Wat is het slechtse dat jullie in de bios hebben moeten aanschouwen?
-
Ik heb de film zelf niet gezien, maar dit is maar goed ook want er is niet genoeg bleek in de wereld om dat beeld van je netvlies te verwijderen: De emoji-movie.
Alle reviews en kritische reacties van kenners en fans alom lijdt eigenlijk tot maar 1 resultaat: De film is slecht, en zo zouden de makers zich ook moeten voelen. -
Dat moet Wrath of the Titans (2012)
https://www.imdb.com/title/tt1646987/ -
Ik heb 5 films een 1 gegeven, waaronder 2 films van Wes Anderson (uit 2 films ..)
Antichrist (2009)
Moonrise Kingdom (2012)
The Grand Budapest Hotel (2014)
Fences (2016)Misschien dat Avatar ooit nog een kans krijgt, maar ik vond het destijds rukker dan ruk.
-
@manchester-pro-team_nl Praten we dan over de James Cameron Avatar (die met de blauwe makkers)?, of over de rip-off van Avatar : The last Airbender?
Dat laatst genoemde heb ik namelijk veel begrip voor dat deze een 1 krijgt, maar de Avatar van James Cameron is toch aardig goed ontvangen door menig ander. Enige reden waarom je deze zo slecht vond?
-
Iemand al bij Joker geweest?
Voorstukje wat ik van die film zag was het hoogtepunt ten tijden van Once upon a Time in Hollywood..
-
The Joker afgelopen weekend bezocht.
Goede film voor één keer, gelukkig niet zoetsappig Hollywood achtig, mooi om die dramatische kant een keer zo belicht te zien worden.
Functioneel geweld, niet overmatig zoals Gordon beschreef.. -
Ik heb een Pathe pas, Pathe is mijn woonkamer. Ben alleen bijzonder slecht in het herinneren van filmtitels. Laatste die ik echt kut vond en ook nog eens heb uitgekeken was Under the Silver Lake. Gebruikers van Moviemeter/IMDB zijn het niet met me eens though.
-
@manchester-pro-team_NL said in De Slechtste film ooit (Bioscoop):
Antichrist (2009)
Zelden een film gehad die zo sterk begint en vervolgens compleet uit de hand loopt. Heb jij die seriously in de bios gezien? Lijkt me gezien bepaalde scenes een traumatische ervaring...