Crewnationaliteit
-
Hallo,
Wij willen graag onze crewnationaliteit aanpassen. Omdat ik de crew heb opgericht en ik Griekenland als nationaliteit heb ingesteld is dat nu ook de nationaliteit van de crew. Op de app kon ik dit echter wijzigen naar Nederland, maar op de desktopversie blijft er Griekenland staan. Zou dit aangepast kunnen worden? Alvast bedankt namens de Rise Up crew. -
Hoi,
Ook voor de webversie kan je dit zelf veranderen. Log in via de browser en ga naar het profiel van je eigen OSM-account. Klik vervolgens op 'wijzig' en verander het land naar Nederland. Als het goed is moet dan ook op de webversie de Nederlandse nationaliteit bij jullie crew vermeld staan.
-
@FC-Eddie_NL Maar om via de site de crewnationaliteit te veranderen moet je jouw eigen nationaliteit veranderen. Daar heb ik geen zin in.(Ik speel OSM World alleen op site)
-
@FC-Eddie_NL Dank voor de reply. Dit heeft inderdaad gewerkt, het is nu Nederlands. Heb alleen liever dat ik dit handmatig in kan stellen want stel voor mezelf graag liever de Griekse nationaliteit in.
-
@YouTube_NL said in Crewnationaliteit:
@FC-Eddie_NL Dank voor de reply. Dit heeft inderdaad gewerkt, het is nu Nederlands. Heb alleen liever dat ik dit handmatig in kan stellen want stel voor mezelf graag liever de Griekse nationaliteit in.
Voor de webversie is de nationaliteit van de crew gekoppeld aan de nationaliteit van de beheerder van de crew. Dit kan helaas (nog) niet op een andere manier. Wellicht dat men in de toekomst ook voor de webversie het mogelijk maakt om de crew-nationaliteit los te koppelen van die van de beheerder.
-
@FC-Eddie_NL Duidelijk, je zou de nationaliteiten ook weg kunnen laten want nu lijkt het net alsof wij een Nederlandse crew zijn terwijl we iedereen toelaten.
-
Mooi! Dan sluit ik bij deze dit topic.