Kanarifuglene: [KL] League
-
Jammer dat er weer iemand ontsag heb genomen...
-
@Vundezz_NL In de KL4 gebeurd het wel regelmatig dat er toch weer managers zijn die het opgeven..Snel door naar KL3 of hoger en dan ben je er vanaf.
-
@L-R-van-kessel_NL Dank je wel voor t advies. Speel al kl1 daar heb er 1 ontslag genomen.
-
Blijft idd jammer, dat ontslag nemen.
In KL4 komt het idd wat vaker voor. Dat zijn vaak deelnemers die voor de eerste keer meedoen en het seizoen niet draait zoals ze het graag zouden willen zien.
In KL1 is het wel opmerkelijk te noemen. Hij stond verre van degradatie en ging vgm wel aardig. Ik heb een bericht gestuurd, maar helaas nog geen reactie.
Ook hier zonde voor de managers die punten gemorst hebben tegen deze ploeg -
@Vundezz_NL Sorry man, alles is Vundezz heb ik al voorbij zien komen..maar geen idee wie in welke KL zit
-
-
Hi allen,
Hierbij weer een update.
Nog niet alle bekerpunten zijn bijgewerkt. Dit zal zsm gebeurenHelaas hebben we moeten constateren dat er meerdere managers ontslag hebben genomen.
Dit is heel erg vervelend voor de andere managers en is een vorm van competitievervalsing. Hoe minder goed je seizoen ook gaat, probeer deze vooral uit te zitten. Je zit tenslotte met andere goede managers in deze competitie, dus het is zeer zeker geen schande als je seizoen minder goed gaat.
Daarbij komt nog dat het altijd mogelijk blijft om te promoveren. Door veel nieuwe inschrijvingen en/of uitschrijvingen, kunnen er nogal wat verschuivingen plaatsvinden. Dus blijf vooral altijd nog je best doen.Wij proberen met veel plezier events als deze te organiseren, om iedere manager toch een uitdaging te kunnen geven en zichzelf te kunnen laten meten met andere sterke managers. Wij waarderen ieders deelname en wij kunnen het ook alleen maar waarderen als je het seizoen uitspeelt. Iedereen heeft wel eens een minder seizoen. Die heb ik ook zeer zeker gehad
Binnenkort zal ook het inschrijftopic weer geopend worden, dus stay tuned
-
Dank je wel voor de moeite weer! Jammer idd dat er mensen ontslag nemen, cker als ze van dezelfde crew zijn....... #kansloos
-
Lekker opgeven als het minder gaat, bereik je veel mee in het leven .
Ook al sta je halverwege onderaan, kan je alsnog promoveren aan het einde (ik spreek uit ervaring .
-
@RísingStar_NL
Jij bent ook zo goed -
Bedankt schele Nelis!
-
@RísingStar_NL Als ie echt zo scheel is, vind ik het nog knap gezien van hem dat je een goede manager bent
-
-
Het inschrijftopic voor het nieuwe seizoen is geopend!! Dus schrijf je in voor het volgende seizoen.
Vanavond na de sim, volgt er weer een update van de sheets en de eindstanden van KL4
-
-
In KL1 is de strijd om het kampioenschap en de sheetwinst helemaal open. De top zit dicht op elkaar en met een slechte reeks, kan je heel ver terug zakken.
Het is goed om te zien dat iedereen zo gewaagd is aan elkaar en de uitslagen alle kanten op kunnen vallen
Over het algemeen, vind ik zelfs dat het niveau in de gehele KL stijgt.
-
@maricja_NL Misschien een leuk idee (as t niet te veel werk is) om een dagelijkse tussenstand te doen ivm de spanning in de competities en sheet tussenstanden?
-
@Vundezz_NL Dat ben ik met je eens. In KL2 blijft het bovenin ook stuivertje wisselen.
Ik zal proberen om de komende dagen vaker de standen te posten -
-
@maricja_NL top, thanks