Kanarifuglene: [KL] League
-
-
Ik probeer vanmiddag (voor de sim) weer een update te posten
Wat een spannend seizoen in de KL's zeg. -
Voor de managers die in de top4 eindigen in de competitie:
Let op dat je een ticket krijgt voor de WinnersLeague. Wanneer je besluit deze te willen spelen en volgend KL seizoen weer mee wilt doen, let hierbij dan op de beschikbaarheid van je subs.
Kom je in de knoop met je subs, laat het mij dan even weten
-
-
Het blijft spannend
-
Op naar het volgende seizoen! gonratzz to @Kingnilo_NL en alle andere champs en promovendi!
-
Dit spannende seizoen is ook alweer aan z'n einde gekomen. Tot de laatste speeldag bleef het spannend om de sheetwinst in KL1. @Kingnilo_NL gefeliciteerd met het kampioenschap en de sheetwinst
Verder ook felicitaties aan alle promovendiIk zal de KL jaarranking spoedig bijwerken.
Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen! Vooralsnog zal deze starten op 19 oktober. Inschrijven kan tot en met 16 oktober 23.59 uur in het inschrijftopic
Let op je subs als je een ticket voor de WinnersCup gewonnen hebt
Graag tot volgend seizoen allemaal
-
Heb zelf nog best een leuk seizoen gedraaid met een hoge ds (Tottenham). Had ik op voorhand niet verwacht eigg
-
@maricja_NL netjes idd..
-
Wanneer krijgen we te weten in welke competities we gaan spelen?
-
Deadline Inschrijving: Vrijdag 16 oktober, 23:59 uur.
Loting: Zaterdag 17 oktober
Startdatum: Maandag 19 oktober (tussen 21.30 en 22.30 uur) -
Voor KL1, KL2 en KL3 zal het een land worden met 20 teams.
Voor KL4 is dit nog niet bekend, want dit is afhankelijk van het aantal deelnemers. -
Wel veel nieeuw inschrijvinge
-
@gepke3_NL Dat is alleen maar mooi. Als de nieuwe inschrijvingen ook weer serieus meedoen in de competities, gaat het niveau in de KL ook omhoog.
Het is ook goed om jezelf steeds uit te dagen
En hoe meer deelnemers er komen, hoe meer divisies er straks zijn. Zou toch mooi zijn om straks weer net zoveel divisies te hebben als de KL op 2.0 -
De jaarranking is bijgewerkt.
@The-Skippy_NL gaat aan de leiding, maar het zit dicht op elkaar in de top van de jaarranking. @Renkie_NL en @Dragmire_NL bevinden zich op minder dan 1.000 punten. En in de KL kan dit zomaar veranderen.
-
Wat zal het plan zijn met de KL 4 met de vele nieuwe inschrijvingen op dit moment? Ook een grote competitie of starten met een KL 5?
-
Kl4 opvullen naar 2 keer 20 en zien hoeveel deelnemers er zijn voor kl5
-
Heeft iedereen al zin in het nieuwe seizoen?
Indelingen en loting zijn onderweg
-
@maricja_NL
Jaa zeker ben benieuwd hoe ver ik kan komen na 2-3 jaar niet meer gespeeld te hebben! jij ook? -
Hi allen!
Hierbij de indelingen op basis van de inschrijvingen.
Er zijn extra promoties toegekend door uitschrijvingenWe hebben de grens van 100 deelnemers doorbroken. Maar liefst 103 deelnemers doen mee dit seizoen
In KL4B is nog plaats voor een deelnemer, dus mocht er alsnog iemand willen deelnemen, dan mag hij/zij deze plek innemen. Dan graag reageren in dit topic.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.Dit zijn de competitie-indelingen
(Dus nog niet de loting)