Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_NL Ja daarom ook
-
Denk dat Karsdorp nu nog een geval te groot voor het servet te klein voor het tafellaken is. Een jaartje nog werken aan zijn defensieve tekortkomingen bij Feyenoord en dan is hij zeker klaar voor de volgende stap
-
Tegen wie moet hij in de eredivsie oefenen met verdedigen dan? Hij kan het misschien twee keer tegen Justin Kluivert opnemen en dan heb je het wel gehad.
Zou gewoon nu naar een grotere competitie gaan. Kijk bijvoorbeeld hoe de Vrij gegroeid is bij Lazio.
En ik snap wat je bedoelt Leroy, maar die clubs kunnen ook verdedigers krijgen die kunnen aanvallen en verdedigen.
15 miljoen vind ik een behoorlijk bedrag voor hem maar ja soit, zo is de markt nu blijkbaar.
-
@Suiz-Luárez_NL
lol wat dacht je van Edje Braafheid -
@SIRclitjeslikker_NL #lol klopt helemaal natuurlijk. Benieuwd wat het uiteindelijk wordt
-
@bringdaruckus_NL ohja lol nog erger
-
@bringdaruckus_NL
Edje heeft qua clubs wel het maximale uit zijn carrière gehaald. Na FC Twente nooit meer een goed seizoen gespeeld. -
@timeenennaam_NL heeft ook nog een WK-finale gespeeld
-
Karsdorp naar AS Roma dus, prima bedrag ook, mag ook wel eens een keer voor Feyenoord.
-
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie:
@Suiz-Luárez_NL
lol wat dacht je van Edje BraafheidOok gewoon de ultieme slavennaam, Braafheid XD
Karsdorp 17miljoen, Amrabat binnen voor 4. Best oké
-
Als je niet wilt afgaan als een gieter in de CL zou het toch wel wat beter moeten dan Karsdorp out en Amrabat in. Jullie mogen Veltman wel hebben. CL ervaring en hoeft maar 16 miljoen te kosten
-
Koopje
In de CL ga je sowieso af, dat gaan Ajax en PSV ook. Voor Ajax/PSV is een top prestatie een keer de tweede ronde halen, voor Fey is het niet 4e worden in de poule.
Gaat mij veel meer om volgend seizoen en de jaren daarna, niet een toernooi met 6 potjes tegen grootmachten
-
@Kagchelland_NL 14 miljoen*
-
14 miljoen ja
-
Je hebt nu dus nog 10 over, ga je daar Berghuis van binnenhalen en RVP? Denk dat je toch nog wat meer moet investeren.
-
@joeyeekhout_NL Vorige jaren toch ook mooie bedragen ontvangen voor Clasie en Pelle
-
@SIRclitjeslikker_NL klopt waren geen slechte bedragen, maar Pelle schoot er 3 jaar op rij 20 in ongeveer en gaat naar Engeland waar ze geld zat hebben, dus 11 miljoen was niet super veel en Clasie was je aanvoerder en op dat moment volwaardig international met langdurig contract. 15 miljoen was niet slecht voor hem, maar ook geen absolute werelddeal.
Daarvoor ging Stefan de Vrij na een geweldig WK voor 8 miljoen weg ofzo, net zoals Janmaat en Indi die geen slecht eindtoernooi speelden.
-
@joeyeekhout_NL Clasie komt zwaar tekort voor de top, dat heeft ie inmiddels ook wel aangetoond, was dus wel degelijk een werelddeal. Voor zijn sportieve carrière was het beter geweest om zijn hele leven bij Feyenoord te spelen, was ie ook international gebleven.
8 miljoen voor De Vrij vind ik wel erg weinig, Indi vind ik overschat dus dat was een prima deal, en Janmaat vond ik redelijk marktconform.
-
De Vrij is te goedkoop gegaan ja. Ach, wij hebben Bazoer voor een appel en een ei de deur uitgejaagt en Overmars zou Dolberg nog gerust voor 20 mil verkopen.
-
Wat dacht je van Eriksen voor 13 miljoen weggeven, Vertonghen voor 12, Alderweireld voor 7, lachwekkend lage bedragen, allemaal cadeautjes