Voetbal: De Nederlandse competities
-
@SIRclitjeslikker_NL Beste rechtsback van Nederland, 1 jaar geleden was ie nog 20 miljoen waard, bedankt Bosz... Ik snap ook niet dat Keizer hem niet heeft willen behouden, ik weet bijna zeker dat als je hem een basisplaats in het vooruitzicht zou geven dat ie dan wel zou willen blijven, zeker nu Bosz weg is, maar Keizer liet al meteen doorschemeren dat Veltman ook zijn eerste rb is..
-
Ik zou ook niet weten waarom hij nu niet 20 miljoen waard zou zijn. Één van de beste spelers van de eredivisie. Een enorm gemis voor Ajax. Ben nu al helemaal klaar met die Keizer.
-
Ik denk dat Veltman gewoon bij die verlenging de aanvoerdersband is beloofd. Dan kan Keizer al niet veel meer.
Ik denk dat Tete trouwens sws weg zou willen.
-
Tja, voor een speler die reserve was en nog maar een contract voor een jaar had kan je natuurlijk nooit 20 miljoen voor vragen. In ieder geval niet bij ons in de Eredivisie.
Maar wel jammer dat ie weg is. Als ook Veltman nog vertrekt kan je 2 nieuwe rechtsbacks kopen.
-
Rechtsback heb je Zeefuik nu voor de basis en je zou Veltman er eventueel ook neer kunnen zetten. We hebben er een dubbele bezetting, en toppertjes (zoals Tete) zijn gewoon zeldzaam op die positie, dus veel beter dan dat gaat het toch niet worden.
-
Damn Nouri...
-
@Furrax_NL ja bizar zeg....Hopelijk geen ernstig letsel of schade
-
@Glennevire_NL said in Eredivisie:
@Furrax_NL ja bizar zeg....Hopelijk geen ernstig letsel of schade
Laten we het hopen idd..........
-
Gaat helemaal goed komen met Appie!
-
@SIRclitjeslikker_NL ik hoop het. Maar ben toch niet gerust gesteld met het in slaap/coma brengen. In tegen deel....
-
Graag wil ik aan jullie dit filmpje delen dat voetbal niet alleen draait om wat er met de bal gebeurt. Dit m.b.t. de Veltman Tete discussie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg jammer dat Tete Ajax verlaat want zijn potentie is enorm maar ik ben al jaren van mening dat Veltman een van de meest onderschatte Nederlandse voetballers is.
https://www.facebook.com/AjaxWallpapers.nl/videos/816822161804672/
-
@blaster-blade_NL zal me echt worst wezen. Kan me geen ruk schelen. Ik zelf en denk heel Nederland(ook Ajax hatende mensen) liever willen weten of Nouri wel of geen hersen beschadigingen heeft opgelopen
-
@blaster-blade_NL
Er is een reden waarom hij op zijn 25e nog altijd bij Ajax zit en nooit echt noemenswaardige interesse in hem is. -
Ernstig hersenletsel en schade voor Nouri Mooi kut zeg. Maar vraag of ie uberbaupt normaal leven kan gaan lijden, laat staan voetballen
-
Godverdegodverdegodver. Waarom hij nou weer? Waarom nou nooit eens die ziekelijke pedofiel of die gevoelloze moordenaar? De tering wat is het leven ook oneerlijk
-
Geen woorden voor
-
Kutwereld.
-
Vreselijk dit. Zo jong, nog een hele toekomst en carrière voor zich
-
Verschrikkelijk dit inderdaad. Zijn hart was nog helemaal in orde, maar helaas hebben zijn hersenen moeten lijden voor het gebrek aan zuurstof
-
Wat Dave zegt ja, oneerlijk leven. Enorm sympathieke en beleefde jongen, met een fluwelen techniek. Ook buiten het veld een absoluut voorbeeld.