Voetbal: De Nederlandse competities
-
Graag wil ik aan jullie dit filmpje delen dat voetbal niet alleen draait om wat er met de bal gebeurt. Dit m.b.t. de Veltman Tete discussie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg jammer dat Tete Ajax verlaat want zijn potentie is enorm maar ik ben al jaren van mening dat Veltman een van de meest onderschatte Nederlandse voetballers is.
https://www.facebook.com/AjaxWallpapers.nl/videos/816822161804672/
-
@blaster-blade_NL zal me echt worst wezen. Kan me geen ruk schelen. Ik zelf en denk heel Nederland(ook Ajax hatende mensen) liever willen weten of Nouri wel of geen hersen beschadigingen heeft opgelopen
-
@blaster-blade_NL
Er is een reden waarom hij op zijn 25e nog altijd bij Ajax zit en nooit echt noemenswaardige interesse in hem is. -
Ernstig hersenletsel en schade voor Nouri Mooi kut zeg. Maar vraag of ie uberbaupt normaal leven kan gaan lijden, laat staan voetballen
-
Godverdegodverdegodver. Waarom hij nou weer? Waarom nou nooit eens die ziekelijke pedofiel of die gevoelloze moordenaar? De tering wat is het leven ook oneerlijk
-
Geen woorden voor
-
Kutwereld.
-
Vreselijk dit. Zo jong, nog een hele toekomst en carrière voor zich
-
Verschrikkelijk dit inderdaad. Zijn hart was nog helemaal in orde, maar helaas hebben zijn hersenen moeten lijden voor het gebrek aan zuurstof
-
Wat Dave zegt ja, oneerlijk leven. Enorm sympathieke en beleefde jongen, met een fluwelen techniek. Ook buiten het veld een absoluut voorbeeld.
-
@spectraaaaa_NL met je eens. Ik zou alleen willen zeggen pedo seksueel ipv ziekelijke pedofiel. Pedofiel houdt zich zijn /haar hele leven in en heeft geen seks met kinderen. Pedoseksueel daarentegen....
-
Mooi gebaar van Feyenoord vandaag
-
Was gister in Geuzenveld. Prachtig eerbetoon
-
Ik lees dat Feyeoord voor St. Juste en Haps gaat. Hopen op top-3 dus weer volgend jaar
-
Cambuur weer terug naar gras, lees ik net. Schande dat dat dan bij een club als PEC toch niet schijnt te kunnen
-
@timeenennaam_NL Het zal tijd worden, ik moet wel zeggen het slechtste kunstgras ligt hier ook in het cambuur stadion, en veel blesures iedere wedstrijd, dus niet verkeerd dat er weer gras komt te liggen, dit hoort in ieder stadion zo te zijn.
-
@timeenennaam_NL PEC heeft geen trainingscomplex meer toch? Dan moeten ze dat eerst weer fixen, vast geen geld voor
-
@Suiz-Luárez_NL
Be Quick '28 zit pal naast het stadion, gewoon deal sluiten dat daar gras komt en daar trainen. -
Moest toch even lachen om deze uitspraak van Overmars: "Nick is niet te koop"
-
@l0rdShishio_NL Nja het is natuurlijk geen wereldspeler maar als je al 3 verdedigers hebt verkocht is het wel logisch dat je een belangrijke andere verdediger behoudt. Nick is bovendien gewoon basismateriaal als linksback nu