Voetbal: De Nederlandse competities
-
@kagchelland_nl 3D printen misschien? Maar goed, alle profclubs met "echt" gras spelen ook op een soort mix.
-
Daar merk je alleen als speler niks van. Dat speelt als gewoon gras, maar blijft langer van goede kwaliteit.
-
Pfff ze vragen maar 44 mil voor Sanchez, dan ben je hem zo kwijt ja, voor een habbekrats weer.
-
Ik vind dat de KNVB daar moet beginnen met het aanpakken en probeer het eventueel naar ratio te laten betalen. Hoeveel kost zo'n 'gewoon' grasveld nu eigenlijk? Als de eredivisieclubs naar begroting een deel meebetalen aan een pot zodat alle clubs een normaal grasveld aan kunnen leggen, heeft iedereen daar baat bij denk ik.
Daarnaast kun je hetzelfde doen voor dat hawk-eye systeem. Dat kost eigenlijk ook maar een habbekrats, maar wordt gewoonweg genegeerd...
-
@sirclitjeslikker_nl Meer dan genoeg. Je speelt bij Ajax in de Eredivisie.
-
-
ohh oke, met veel geluk dus maximaal 3x nog tijdens je werkende leven
-
@bringdaruckus_nl Moet zeggen die linkerbaan bij Fey zag er wel gevaarlijk uit in de samenvatting.
-
Zelfs als ik over 5 jaar met vervroegd pensioen ga haal ik die 3 kampioenschappen al.
-
Ajax' begin van de competitie lijkt wel erg op die van vorig jaar. Waarom niet gewoon op tijd je selectie rond hebben? Als iemand zoals Sanchez voor 50m verkocht ka worden heb je toch 3 man op een schaduwlijstje waarvan je al weet of je ze kunt halen? Dat is in die transferperiode zo'n beetje je enige taak XD
-
@kagchelland_nl Slaat nergens op dat er uberhaupt sprake zou zijn van een eventuele verkoop. Hij staat gewoon onder contract tot 2021.
Naja laten zien vanavond. Als we niet doorgaan mag Keizertje weer een ander baantje zoeken wat mij betreft.
-
In Engeland willen ze de transferperiode koppelen aan de zomerpauze. Dat zou dan betekenen : geen transfers meer zodra de competitie is begonnen.
-
Sowieso een bizarre keuze als trainer, maar een Ajacied ziet dat misschien anders.
Ik denk dat je altijd voorbereid moet zijn op transfers, welke speler dan ook. Ajax, PSV en Feyenoord kopen ook spelers met nog 3-4 jaar contract.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je niet anticipeert op het vertrek van Riedewald, dan tegen Dijks zegt dat hij zal moeten gaan, vervolgens niemand 'vindt' om dan Dijks te vragen alsnog te spelen...
-
@kagchelland_nl Tsjah, hij heeft wel een heerlijke Amsterdamse tongval hoor
-
@sirclitjeslikker_nl Ja maar bij Ajax komen toch alleen mensen uit Almere en Amstelveen?
-
en uit Budel
-
@kagchelland_nl Naja die lijstjes zijn er wel, maar tegenwoordig wil niemand meer komen voetballen voor 1/1,5 miljoen per jaar in de Mickey Mouse competitie. Zie ook die linksbuiten, was zo goed als rond. Maar die zaakwaarnemer vangt 8 miljoen bij Watford dan brengt hij hem persoonlijk daar heen.
Jammer dat die Kroaat niet door de keuring kwam, want dan had je de defensie redelijk rond (als Keizer Sinkgraven ook als back gaat gebruiken). Enige wat er nog bij moet is een "ervaren" middenvelder en een links/rechtsbuiten.
-
@sirclitjeslikker_nl
als je zo transfer gaat weigeren weet je zeker dat er geen zuidamerikaan meer zin heeft om naar Ajax te gaan. -
Daarbij, de spelers kunnen het nooit goed doen. Als ze een kort contract zoals Tete tekenen zegt men dat de speler Ajax niks gunt en als ze een lang contract tekenen vindt men dat ze bewust een lang getekend hebben
-
@bringdaruckus_nl Nouja, je moet een speler niet bij voorbaat de mogelijkheid tot een transfer ontzeggen maar wij laten gewoon met ons sollen. Je moet niet midden in een cruciale fase van het seizoen opeens een speler gaan verkopen, en al helemaal niet voor dit soort laffe bedrage. 30 mil die ook nog eens in termijnen betaald wordt en dan 15 mil aan evt bonnussen. Wij hebben dat geld nu nodig dus dan zou het op zijn minst 45 mil direct overmaken moeten zijn voordat je eventueel kunt praten.
Respect moet je afdwingen als club door je sterk, maar redelijk op te stellen en wij doen dat niet.