Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Z-man_NL Zou niet weten wat we met een aanvallende middenvelder moeten, die hebben we genoeg. Liever gewoon een linksback en linksbuiten erbij
-
@Suiz-Luárez_NL idd. Hij had gewoon direct bij ons moeten komen ipv voor het geld te gaan.
-
Wat hap-slik-weg zegt. Daarnaast zie ik niet gebeuren dat hij een meerwaarde zal zijn voor Ajax. We hebben Traore al die als huurling geen zak presteert
-
sc Heerenveen gaat zich versterken
met het toptalent Martin Odegaard.De
18-jarige Noorse middenvelder wordt
gehuurd van Real Madrid.Dat meldt het
Spaanse Marca.Odegaard maakte vorig jaar zijn debuut
voor Real.Met 16 jaar en 157 dagen was
hij de jongste debutant ooit bij Real.
Op 15-jarige leeftijd maakte hij al z'n
debuut voor het Noorse elftal. -
Als hij daadwerkelijk naar Heerenveen gaat vind ik het wel een grote stunt. Ben benieuwd.
-
Dat is nog eens een opvallende transfer! Ben benieuwd of hij de verwachtingen een beetje waar kan maken. Zal me niks verbazen als we een gevalletje Mastour krijgen, die valt als gewezen supertalent ook compleet door de mand bij PEC Zwolle.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Dat mag ook maar dan moet je gewoon geheel weigeren om nog uit te komen voor je land. Niet de ene keer wel en de andere keer niet.Dan moet je maar een Kevin Boantengje doen. 2010 wk gespeeld. vervolgens stoppen na het wk voordat kwalificaties beginnnen in 2011. 2014 weer wk spelen #lol Daarna niks meer en nu wil die opeens in 2018 weer wk meedoen
-
Mooi dat hij voor heerenveen gaat spelen, komt hij in elk geval waarschijnlijk ook aan veel wedstrijden. Zou voor psv, ajax en feyenoord voor de breedte ook niet verkeerd zijn.
-
Kan hij zich daar ontwikkelen. Na anderhalf jaar bij Heerenveen is hij weer eigendom van Real en kunnen wij hem +25miljoen ruilen voor Dolberg
-
@SIRclitjeslikker_NL
lol dolberg lijkt me totaal geen type real madrid spits -
@bringdaruckus_NL Meer iets voor Barça idd
-
@Suiz-Luárez_NL messi, suarez en neymar kunnen nog wel anderhalf jaar mee.
-
@bringdaruckus_NL Hij moet eerst ook nog 2,5 jaar bij Ajax schitteren voordat hij klaar is voor de stap
-
@Suiz-Luárez_NL
ik verwacht dat genoemde 3 het ook nog wel minstens 4 jaar volhouden. Voor Real Madrid zal die niet genoeg Galactico zijn en die willen over het algemeen geen spelers uit competities als de eredivisie als de spelers de 20 jaar zijn gepasseerd. -
@bringdaruckus_NL Lol ik provoceerde maar wat eigenlijk, vind niet dat we onze talenten zo moeten ophemelen. Heb Dolberg al veel goede dingen zien doen, maar het is afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen
-
@bringdaruckus_NL Nee klopt, dan zou ik je als bondscoach ook weigeren. Maarjah, als het je absolute vedette is... zou ik toch twijfelen.
Ödegaard echt naar Heerenveen? Heb je niet veel aan. Zelfde als PEC met Mastour. Leuk voor de publiciteit, buiten dat niet echt een meerwaarde.
-
@Sjinne_4_ever_NL Hij kan wel ballen hoor. 18 maanden huren is ook beter, dan kan Heerenveen er ff mee vooruit. Die jongen is net 18 en net met beide beentjes op de grond gezet. Denk dat hij daar wel wat kan worden.
-
@Sjinne_4_ever_NL
tja eigenlijk is Boateng niet eens veruit de beste speler. Een beter voorbeeld is Eto'o. De ene keer weer met een beëindiging dreigen, dan weer beëindigen en na 1 jaar weer terug komen -
@Suiz-Luárez_NL
oh hahaha. ik nam het serieus omdat ik weet dat er velen er zo over denken. Ben ook nooit zo positief over eredivisiespelers.Ik denk eigenlijk dat alleen Sanchez de echte top gaat halen. Dolberg is denk ik toch te blessuregevoelig
-
@bringdaruckus_NL Klopt ja, bedoelde zelf ook meer in algemene zin ipv Boateng. Tja, het volk wilt z'n helden zien & de bondscoach graag z'n baan behouden. Begrijp die keuzes wel, alleen van de speler zelf niet (met dat; wel erbij, bedanken, terug bij team, weg enz.). Komt respectloos over.