Voetbal: De Nederlandse competities
-
@scheeftand_nl Nou daar hebben we dus een voorbeeld van interpretatie, jij vind het geen penalty en ik dus wel. En zo zal het ook zijn tussen een scheidsrechter en de VAR.
-
Hoe kan je het nou een penalty vinden er was geen reet aan de hand
-
Wat jij vind doet er gelukkig niet toe en de scheidsrechter welke door de bond aangewezen gelukkig wel op dat moment.
Als je het toch beter denk te weten en er iets aan wil veranderen, meld jezelf dan bij de KNVB aan.
Dit weekend weer eens kijken :
- PSV krijgt waarschijnlijk weer een walk-over in de Domstad zoals ieder jaar, zeker nu beide ex-ajacieden ook nog eens geschorst zijn. 1-5
- Ajax heeft ook weer een 'makkie', Heracles draait niet dat word 1-4 in Almelo.
- Feyenoord wint thuis wel overtuigend van de superboeren met avondwedstrijd in de kuip zorgt weer voor sfeer : 8-0
- Stam leidt zijn eerste nederlaag met PEC bij Heerenveen 2-0
- Groningen verslaat Vitesse...
-
vindt*, wordt*
-
PSV moet het misschien doen zonder Bergwijn en Lozano:
FC Utrecht - PSV
90+1 L. de JongEindstand 0-1.
-
Opnieuw een tegenslag voor Ajax in de strijd om het kampioenschap.
Vooral de keepers vertolkten een hoofdrol. Dankzij een enorme blunder van Onana verliest Ajax uiteindelijk de wedstrijd. Soortgelijke fouten zag ik hem een paar keer maken. Dat vind ik eigenlijk niet bij Onana horen. Aan de zijde van Heracles Almelo zorgt Blaswich met degelijk keeperswerk en enig geluk juist voor de overwinning, terwijl Ajax zeker kansen kreeg om minimaal gelijk te spelen.
-
Ik zou die pot woensdag gewoon lekker afzeggen en gaan trainen voor NAC thuis
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Ik zou die pot woensdag gewoon lekker afzeggen en gaan trainen voor NAC thuis
XD
-
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in .........
-
@robbiebb_nl Das nog te vroeg
-
Ze kunne de beker nog winne. maar dan moeten ze wel wat beter gaan speelen
-
Wederom de nodige verrassingen ...
2 wedstrijden tegen Heracles dit seizoen, 1 punt, 1 doelpunt..drama dan verdien je het ook niet..
PSV gelijk uit bij Utrecht voor het eerst sinds jaren..
Weer vreemde uitslagen..
-
Feyenoord wint als enige van de drie dit weekend. WE WORDEN KAMPIOEN
-
@kagchelland_nl Was dat maar waar
-
Ondanks ik zwaar tegen Ajax ben, maar hoe ik deze 1e helft zie snap ik niet dat Ajax geen NL Kampioen wordt
-
Ajax speelt wel sterk idd.
-
Ze hebben goed gespeelt en thuis met 1-0 winnen zie ik ze eigelijk nog wel doen.
-
@gepke3_nl UIt bedoel je?
-
Ja sorry uit ja
-
Goed voetbal gezien hoor. Ajax was dominant zelfs.
Maar goed, typisch Nederlands om dan thuis te verliezen en in Madrid zal het wel gewoon 3-0 worden